قرعه‌کشی جایزه ویژه برای پذیرندگان برتر بانک مسکن

قرعه کشی جایزه ویژه جشنواره عیدانه ناواکو برای اهدای یک دستگاه خودرو به یکی از پذیرندگان برتر بانک مسکن، روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از هیبنا، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند و طی آن از پذیرندگانی که تعداد تراکنش آنها در مدت برگزاری جشنواره از حد مشخصی فراتر می رود و امتیاز کسب می کنند، با اهدای جوایز نفیسی به قید قرعه تقدیر می کند.
نحوه امتیاز دهی از سوی ناواکو به پذیرندگان دستگاه‌های پوز بانک مسکن در نقاط فروش سراسر کشور، به این صورت است که به ازای هر پنج تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز و نیز به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان خرید که پرداخت وجه آن توسط مشتری از طریق پوز بانک مسکن صورت گیرد، یک امتیاز به پذیرنده تعلق خواهد گرفت.
در حال حاضر حدود ۷۲ هزار پوز فعال بانک مسکن در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد، پذیرنده هایی که امتیاز آنها به بیش از ۴۰۰ رسیده، در قرعه کشی جایزه ویژه جشنواره عیدانه ناواکو شرکت داده می شوند.
تعداد پذیرندگان واجد شرایط شرکت در قرعه کشی جایزه ویژه جشنواره عیدانه ناواکو ۱۴ هزار و ۱۹۳ نفر اعلام شده که به یکی از آنها به قید قرعه یک دستگاه خودرو اهدا خواهد شد.
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با برگزاری جشنواره تابستانی، پذیرندگان فعال را تشویق می‌کند که استفاده از درگاه‌های بانک مسکن مستقر در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی را هنگام دریافت وجه از مشتریان خود، در اولویت قرار دهند.
پذیرندگان پایانه های بانک مسکن می‌توانند در تمام ایام برگزاری جشنواره های گوناگون توسط این شرکت فناوری اطلاعات بانک مسکن، با مراجعه به پورتال رسمی این شرکت وابسته به بانک مسکن به نشانی www.navaco.org از امتیاز خود مطلع شوند.
تاکنون ده‌ها نفر از پذیرندگان فعال بانک مسکن در جشنواره های دوره ای ناواکو شرکت کرده و با کسب امتیاز بالا به قید قرعه از جوایز گوناگون نقدی و غیرنقدی برخوردار شده اند.
قرعه کشی جایزه ویژه جشنواره عیدانه ناواکو روز چهارشنبه، ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۶ در محل ساختمان این شرکت برگزار و عنوان فرد برنده نیز از طریق سایت رسمی ناواکو و پایگاه خبری هیبنا اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است مدت برگزاری این جشنواره و امتیاز شماری چهار ماه و نیم بود که از ۱۵ بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان خرداد ماه سال جاری ادامه داشت.
همچنین این قرعه کشی به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام شرکت ناواکو به نشانی www.instagram.com/navaco.it نیز پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا