رونمایی از خدمات جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک

در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل، مدیران و کارکنان بانک سینا، خدمات جدید این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به بهره برداری رسید.

موبنا – به گزارش موبنا، مدیرعامل بانک سینا در آئین بهره برداری از این خدمات با اشاره به تحولات سریع حوزه فناوری اطلاعات گفت: با تحولات صورت گرفته در این حوزه، شاهد تغییر انتظارات و توقعات به ویژه نسل جدید هستیم به نحوی که در حوزه بانکداری انتظار این است بدون هیچ گونه مراجعه به شعب بانک ها تمام خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
مهندس پیشرو تصریح کرد: بسیاری از الزاماتی که بانک مرکزی به ویژه در بحث بانکداری شرکتی و مبارزه با پولشویی مطرح کرده با ابزارهای سنتی قابل کنترل و انجام نیست. این تحولات نشان می دهد ما در صنعت بانکداری به معماری چابک و سریع احتیاج داریم تا پاسخگوی نیازها باشیم و برای باقی ماندن در عرصه رقابت هم باید زیرساختهای جدیدتری را پیاده سازی کنیم.
وی افزود: قطعا آنچه در حوزه فناوری اطلاعات پیاده سازی و اجرا می شود، نه تنها هزینه نیست بلکه یک ضرورت و نیاز روز است. بانک سینا نیز با این رویکرد، برنامه های زیرساختی مناسبی دارد تا بتواند با تحولات جامعه به عنوان بانکی پیشگام، ایفای نقش کند.
در ادامه مهندس پشم چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا هم طی سخنانی گفت: بانک سینا با پیاده سازی برنامه های راهبردی در سال های گذشته و وجود همکاران تلاشگر، در هیچ زمانی از رشد و توسعه باز نمانده و اکنون یکی از متنوع ترین و پرتعدادترین سبدهای خدمات و محصولات حوزه بانکداری الکترونیک را در اختیار دارد.
گفتنی است در این مراسم از خدمات جدید بانک سینا شامل ۵ خدمت جدید پی بوم، پیامد، نقشه شعب، کارپوشه و انتقال وجه دوجانبه در نرم افزار همراه بانک سینا رونمایی و از همکاران دست اندرکار هم توسط مدیرعامل تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا