آغاز گام دوم برنامه راهبردی بانک صادرات

​مدیرعامل بانک صادرات ایران طی پیامی به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تأسیس این بانک، ضمن اشاره به توانمندی ها و ظرفیت بی نظیر این بانک، این روز فرخنده را تبریک گفت و بر تحقق اهداف عالیه بانک در جهت خدمت رسانی بیشتر به نظام اقتصادی کشور تأکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، متن پیام حجت اله صیدی به شرح زیر است:
«در طوفان، اگر مقابل درختی ایستاده باشی و تنها به شاخ و برگش نگاه کنی، گمان می‌بری حتماً سقوط خواهد کرد، اما چون به تنه‌اش بنگری، استواری‌اش در مقابل طوفان را درک می‌کنی. این باوری دیرینه و گفته‌ای قدیمی است که اکنون در آستانه شصت و هفتمین بهار بالندگی و سرزندگی بانک صادرات ایران، مصداقی دوباره یافته است. درختی تنومند، که از طوفان‌های بسیاری سربلند بیرون آمده و اکنون به عنوان یکی از سه بانک بزرگ کشور، همچنان می‌بالد و پیش می‌رود و از شاخه‌اش، میوه‌اش، شکوهش و دلپذیری سایه‌اش، همگان بهره‌ فراوان می‌برند.
بانک‌های بزرگ جهان در سراسر تاریخ خود، سرگذشت جالبی داشته‌اند که البته از طبیعت فضای کسب و کار و مسیر رشد سرچشمه می‌گیرد و آن کدام مسیر رشد است که هموار باشد و مستقیم؟ کدام راه پر فراز و نشیب است که خالی از مانع باشد و پیچ خطرناک و گاهی هم راندن در هوای مه‌آلود و نااطمینانی؟ بانک بزرگ صادرات ایران نیز از این قاعده بیرون نبوده است و گرنه امروز چنین استوار نایستاده بود. برخورداری از بیش از چهل و شش میلیون حساب و حدود سی میلیون صاحب حساب، یکصد و هفتاد هزار میلیارد تومان دارایی، سهم ده درصدی از بازار پول، بیش از دوهزار و سیصد شعبه، نزدیک به سی هزار همکار شاغل و درست به همین میزان پیشکسوت و بازنشسته، بیشترین تعداد شعب و واحدهای خارج از کشور، ظرفیتی برای این بانک بزرگ ایجاد کرده تا همچنان بر اساس شعار پرافتخارش، در خدمت به مردم باشد. ظرفیتی که باید برای همت آفرینندگان آن، از بنیانگذاران گرفته تا مدیران و کارکنان دیروز و امروزش و از مشتریان وفادار و فرهیخته تا سهام‌داران پایدارش درود فرستاد و آرزوی سرافرازی کرد.
اکنون که طوفان نشستن گرفته و مرحله اول از برنامه راهبردی بانک در دوره جدید با دست‌یابی به هدف کاهش روند زیان‌دهی پایان یافته و گام دوم، برای رسیدن به نقطه سربه‌سری برداشته شده، می‌توان با امید فراوان به فضل الهی و پشتیبانی مسئولان و مدیران عالی کشور و با اتکاء به همت بلند همکاران تلاشگر و خستگی‌ناپذیر در سراسر کشور و شعب فرا مرزی بانک، بالندگی دیگری از این درخت تنومند و همیشه سبز را نوید داد. جای آن دارد تا با عرض تبریک آغاز شصت و هفت سالگی بانک صادرات ایران به یکایک اعضای خانواده بزرگ این ثروت ملی و میهنی و تقدیر از تلاش تمامی ذی‌نفعان برای رقم زدن روزهایی روشن برای بانک از خداوند بزرگ بخواهیم تا توفیق رحمت بی‌پایانش را دریغ نفرماید و همچنان سربلندی و سرسبزی، حدیث روز و شبان بانک صادرات ایران باشد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا