برگزاری مراسم معارفه مدیران بانک کشاورزی

مراسم معارفه هفت نفر از مدیران امور و روسای ادارات بانک کشاورزی روز دوشنبه ۱۲ شهریور با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن اظهار خرسندی از وضعیت عملکردی بانک، تداوم شاخص های موفق عملکردی بانک را در گرو شناسایی چالش ها و نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن آن ها دانست .
وی تاکید کرد: بایستی با حرکت منسجم و هوشمندانه برای ایجاد تعادل در درآمدها و هزینه های بانک، وصول مطالبات و افزایش عملکرد بانک در زمینه اولویت های اعتباری و خدماتی تلاش کنیم.
خدارحمی سپس به معرفی مدیران منتصب پرداخت و ضمن تبیین سیاست های بانک در حوزه های مربوطه، رهنمودهایی را برای انجام بهتر امور محوله، خدمت رسانی و پاسخگویی بهتر بیان کرد.
در پایان این مراسم با حکم مدیرعامل بانک کشاورزی، مسعود جلالیان به سمت مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی، علی اکبر فهیمی به سمت مدیر امور سرمایه انسانی، عبداله سلیمانی به سمت مدیر امور حوزه مدیریت، مسعود علیاری به سمت سرپرست اداره کل مبادلات الکترونیک و خزانه داری، علی خان بابایی به سمت رئیس اداره کل امور کارکنان، صدرالدین کاظمی رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و دکتر محمدی به سمت معاون بهداشت و درمان منصوب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا