معرفی و دانلود بازی هیجان انگیز Motor Hero

Motor Hero از بازی های هیجان انگیز و اعتیادآور اندرویدی در سبک موتورسواری می باشد که توانسته در پلی استور نمره بسیار خوب ۴.۶ از ۵ را کسب کند و از محبوبیت خوبی برخوردار شود بطوریکه تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – گیم پلی این بازی هیجان انگیز بدین صورت است که شما بایستی با استفاده از موتور خود از روی موانع موجود در مسیرتان عبور نمایید و خود را به پایان مسیر برسانید ، البته رسیدن به پایان مسیر به راحتی میسر نمی باشد بلکه بایستی از موانع مختلفی عبور نمایید و امتیازات خود را ارتقاء ببخشید. در این بازی موتورسواری بایستی سرعت عمل و تمرکز زیادی داشته باشید زیرا دانستن این نکته که در کجا موتور خود را فرود بیاورید بسیار مهم است و کوچکترین اشتباه در محاسباتتان می تواند منجر به سقوط شما در میانه ی مسیر شود.

Motor Hero
Motor Hero

کنترل موتور ذر این بازی بسیار ساده می باشد و بایستی با استفاده از دو پدالی که در صفحه نمایش مشخص شده اند موتور خود را به جلو یا عقب حرکت دهید ، در واقع  با فشار دادن پدال سمت راست به جلو حرکت می کنید و می توانید در هوا حرکات آکروباتیک انجام دهید ، همچنین پدال سمت چپ حکم ترمز را دارد و به شما امکان حرکت به سمت عقب را نیز می دهد. هر چقدر حرکات آکروباتیک بهتری در هوا انجام دهید و تعداد چرخش های خود را بالا ببرید می توانید کمبوهای بیشتری را کسب نمایید و موتورهای جدیدی را برای خود آزاد نمایید. بازی از طراحی گرافیکی خوبی برخوردار است و همچنین محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند ، هر کدام از این محیط ها دارای موانعی با اشکال هندسی مختلف هستند که شما را به چالش می کشند.

تصاویر بازی Motor Hero :

دانلود بازی Motor Hero :

معرفی و دانلود بازی هیجان انگیز Motor Hero

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا