برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید اداره امور شعب استان ایلام بانک ملی

با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه سید رسول میرخلف به عنوان سرپرست جدید و تودیع علی اشرف یوسفی قیاسی رییس سابق اداره امور شعب استان ایلام این بانک برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، معاون استاندار ایلام و مسئولان استانی برگزار شد، به نقش ایلام در دوران دفاع مقدس و حفاظت از کشور اشاره کرد و گفت: باید از پایداری و مقاومت مردم قدردانی کرد.
محمود شایان اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) با وحدت کلمه می توان از این مرحله خطیر عبور کرد تا دشمنان نظام نتوانند آسیبی به مملکت برسانند.
وی با اشاره به وجود ذخایر غنی نفت و گاز در استان ایلام تاکید کرد: دستگاه های متولی می توانند با اتحاد و همدلی روند توسعه اقتصادی منطقه را تسریع بخشند. همچنین بانک های استان نیز باید جهت کاهش هزینه واحدهای تولیدی و صنعتی به سمت گسترش فعالیت ها در زمینه صدور ضمانتنامه ها و گشایش اعتبارات اسنادی سوق داده شوند.
حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز با بیان اینکه بانک ملی ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: قطعا با همکاری و همراهی با دولت می توان به این مهم دست یافت.
در این سفر شایان در ملاقات با استاندار ایلام، به تشریح نقش بانک ملی ایران در توسعه ایلام طی سال های گذشته پرداخت و استاندار ایلام نیز با اهدای لوح تقدیر به رئیس سابق اداره امور شعب استان ، از عملکرد مجموعه بانک ملی ایران و نقش ارزنده و موثر آن تجلیل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا