بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از دوایر ستادی و برخی شعب استان بازدید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بازدید از شعب و دوایر ستادی، ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان در حوزه های مختلف بانکداری، بررسی پتانسیل های اقتصادی و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف، تببین مصارف و منابع، بانکداری الکترونیک، هم اندیشی با روسای صف و ستاد، بخشی از برنامه های سفر مدیرعامل به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
همچنین در این سفر دکتر اکبری با دکتر عریان، رئیس دانشگاه یاسوج دیدار کرد و ضمن تشریح سبد محصولات بانک، از آن به عنوان بانکی مردمی که در زمینه ارائه خدمات به قشرهای مختلف جامعه گام برمی دارد یاد کرد.
وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده در سایر استان ها با نهادهای علمی نسبت به شروع همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه یاسوج ابراز امیدواری کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه اشخاص حقوقی اعم از دولتی و خصوصی در بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای گردش مالی هستند و از تسهیلات قرض الحسنه برای کارکنان مجموعه خود بهره مند می شوند بانک را دارای ظرفیتی مطلوب برای همکاری با دانشگاه یاسوج دانست.
در این بازدید یوسف نجدی، مدیر امور استان ها؛ فرجی مهماندار، رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی؛ رحیمی، رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و الماس مجیدی، مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد مدیرعامل را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا