چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور و یافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشید اپلیکیشن مذکور را دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

موبنا – کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید  به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache  و clear data را بزنند.

چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟

چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟

پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن ( Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا