دانلود بازی آمیرزا؛ حدس کلمات بهم ریخته و افزایش اطلاعات عمومی

بازی آمیرزا یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازی های کافه بازار می باشد که موفق شده است رکورد خیره کننده بیش از ۵ میلیون بار دانلود را در این سایت از خود بر جای بگذارد.

موبنا – همچنین به عنوان برترین بازی سال ۹۶ انتخاب شود.این بازی ایرانی که سبک آن حدس کلمات می باشد به یکی از محبوب ترین بازی های خانواده های ایرانی در اینروزها تبدیل شده است.

بازی آمیرزا
بازی آمیرزا

همانطور که در بالا اشاره شده گیم پلی بازی بصورت حدس کلمات می باشد و شما بایستی حروف بهم ریخته در سینی را به هم وصل کنید و یک کلمه با معنی بسازید. بازی دارای بیش از ۵۰۰ مرحله ی جذاب می باشد که در طی آن شما بایستی با میرزاهای مختلفی رقابت نمایید. با پیشرفت در بازی و با رد کردن مراحل، بازی چالشی تر می شود بطوریکه در مراحل اولیه ی بازی بایستی با استفاده از حروف، کلماتی سه حرفی بسازید ولی در مراحل بالاتر بایستی کلماتی ۴ تا ۷ حرفی بسازید و بایستی مدت زمان بیشتری فکر کنید تا بتوانید کلمات را حدس بزنید. جالب است بدانید که بازی آنقدر کلمات برای حدس زدن دارد که تا ماهها می تواند شما را سرگرم کند.

بازی آمیرزا
بازی آمیرزا

طراحی و موسیقی بازی برگرفته از فرهنگ و سنت ایرانی می باشد ، همچنین بازی دارای انیمیشن های جذابی نیز می باشد که از تماشای آن ها لذت خواهید برد. بازی دارای چالش روزانه نیز می باشد که می توانید با حدس زدن کلماتی چندین حرفی امتیازات خود را زیاد کنید و سکه دریافت نمایید. با استفاده ازسکه ها و امتیازات خود در طول بازی می توانید راهنمایی برای حدس کلمات دریافت کنید بطوریکه با پرداخت سکه می توانید حرف های کلماتی را که حدس زدن آن ها برای شما دشوار است را مشاهده نمایید.

تصاویر بازی بازی آمیرزا

دانلود بازی آمیرزا

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا