سایپا با قدرت در نمایشگاه کرمانشاه حاضر شده است

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: سایپا با تمام استانداردهای نمایشگاهی در نهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته کرمانشاه حاضر شده است.

موبنا – عباس قبادی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: گروه سایپا در نمایشگاه کرمانشاه علاوه بر غرفه آرایی در پاسخگویی به مشتریان نیز در حد قابل قبول و خوب عمل کرده است.
وی بیان کرد: مجموعه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای خود حاضر شده و این امر موجب استقبال هموطنان کرمانشاهی از غرفه سایپا شده است.
وی خاطر نشان کرد: در برگزاری نمایشگاه ها، صنایع تلاش می کنند تا در مدت زمان کوتاه تمامی دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و به اهدافی نظیر نیازسنجی و توسعه بازار دست یابند، خوشبختانه گروه سایپا با تعامل خوبی که با مشتریان دارد در مسیر تولیدات مناسب با نظرات و سلایق مشتریان خودروهای بروز و جدیدی تولید کرده است.
قبادی خاطر نشان کرد: سایپا به لحاظ تنوع و تعداد محصول با تمام قدرت در نمایشگاه کرمانشاه حاضر شده است و استقبال مردم از نمایشگاه به خصوص غرفه سایپا حاصل حضور پرقدرت سایپا است.
وی یادآورشد: گروه خودروسازی سایپا تمامی استانداردهای نمایشگاهی را در نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه به خوبی رعایت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا