کارگاه مدیریت تجربه مشتریان(CEM) گروه سایپا، میزبان مشتریان کرمانشاهی شد

گروه سایپا در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مشتریان در نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت مشتری کرد.

موبنا – در نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه، گروه خودروسازی سایپا با به کارگیری رویکردهای جدید و استراتژی های نوین در جهت حرکت به سوی تامین رضایت حداکثری مشتریان و تبدیل آنها به همراهان وفادار، در کارگاه مدیرت تجربه مشتریان (CEM) میزبان مشتریان کرمانشاهی شد.
گروه سایپا در تلاش است تا با برگزاری این مدل کارگاه ها علاوه بر شناسایی تجربه کسب شده توسط مشتریان با کفش های مشتری در سازمان قدم زده و سفری را که او در استفاده از محصولات این شرکت پیموده، تجزیه و تحلیل کند.
در این کارگاه سعی شده است تا با جستجو و شناخت سلایق و علاقه مندی های مشتری، شناخت تجربیات مختص به او و ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت به عنوان فاکتورهایی مهم در برنامه ریزی های آینده سازمان به منظور ارائه محصولات و خدماتی منطبق با نیاز های مشتریان لحاظ شود.
همچنین گروه سایپا در سراسر کشور به منظور بهره‌گیری از نظرات مشتریان، شناخت و نیازسنجی آنها، براساس ویژگی های جمعیت شناختی و جغرافیایی؛ کارگاه های تخصصی مدیریت تجربه مشتریان برگزار می کند.
گفتنی است مدیریت امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با استفاده از پتانسیل نمایشگاه های خودرویی کشور، با حضور پاسخگویی به درخواست های مشتریان در دو حوزه CRM و CEM اقداماتی مناسبی انجام می دهد.
شایان ذکر است کارگاه مدیریت تجربه مشتریان گروه خودروسازی سایپا از تاریخ ۶ الی ۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا