دیدار رئیس هیات مدیره بانک تجارت با ایثارگران این بانک

نشست صمیمی علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت به مناسبت هفته دولت با جمعی از خانواده‌های ایثارگر بانک تجارت برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، جمعی از اعضای ایثارگر این بانک به میزبانی رئیس هیات مدیره گرد هم آمدند.
رئیس هیات مدیره بانک تجارت در این مراسم ضمن قدر دانستن رشادت‌های شهدای بانک تجارت و ازخودگذشتگی خانواده ایثارگران این بانک، بر اهتمام ویژه مدیران این بانک برای رفع نیازها و دغدغه‌های این قشر معزز تاکید کرد.
حاجعلی با اشاره به برنامه‌های حمایتی بانک تجارت از جامعه پنج هزار نفری ایثارگران این بانک افزود: مدیران ارشد بانک در تمامی سطوح، رفع نیازها و دغدغه‌های خانواده های ایثارگر بانک تجارت را جزو اولویت های اصلی خود قرار داده‌اند و به همین منظور و برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به طور مستمر مکاتباتی با مراجع مربوطه در حال انجام است.
رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به جلسات مستمر کمیته ایثارگران بانک تجارت و خدمات و پیگیری‌هایی که از این طریق در حال انجام است، افزود: تمام تلاش‌ها برای این صورت می‌پذیرد تا شاید گوشه‌ای از ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، خانواده‌‎های شهدا، آزادگان و جانبازان بانک تجارت جبران شود.
پایان این نشست صمیمی با بیان دغدغه‌های ایثارگران و پاسخ رئیس هیات مدیره این بانک همراه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا