برند سایپا در استان کرمانشاه جایگاه ویژه ای دارد

فضل الله الهی تبار گفت: محصولات گروه سایپا به لحاظ تنوع، کیفیت و قیمت در بین رقبا سرآمد است.

موبنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: حضور فعال و قوی گروه خودروسازی سایپا با محصولات متنوع در استان کرمانشاه قابل ستایش است.
وی افزود: طی بازدیدی که از محصولات گروه سایپا داشتم، این مجموعه از لحاظ تنوع وکیفیت جایگاه ارزنده ای در سطح خودروسازی های کشور دارد و به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که شرکت سایپا به عنوان یک برند ایرانی در داخل کشور و سطح منطقه بسیار قدرتمند در حال فعالیت است.
وی خاطر نشان کرد: گروه سایپا در چند سال گذشته توانسته است با تولیدات خوب و با کیفیت در سبد خرید خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای به دست آورد و به لحاظ رضایت مشتری گام های بلندی برداشته است.
الهی تبار بیان کرد: محصولات گروه سایپا به لحاظ زیبایی، تنوع، قیمت، کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در بین سایر رقبا داخلی سرآمد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: امیدوارم این موفقیت ها با توان متخصصان و نیروی جوان ایرانی روز به روز ادامه یابد و در آینده ای نزدیک شاهد حضور گروه سایپا به عنوان برترین صنعت خودرو منطقه باشیم و مطمئنا گروه سایپا می تواند به عنوان پرقدت ترین خودرو ساز منطقه این نقش مهم را ایفا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا