معرفی و دانلود بازی معمایی Brain Dots

Brain Dots از بازی های جالب و خلاقانه اندرویدی در سبک معمایی می باشد که با دارا بودن گیم پلی چالشی می تواند شما را به چالش بکشد و تک تک مراحل آن برای شما جذاب باشد ، این بازی تاکنون در پلی استور بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۲ از ۵ را نیز در این سایت کسب کند.

موبنا – گیم پلی این بازی معمایی بدین صورت است که شما بایستی سعی نمایید دو توپ را با استفاده از مداد که در اختیار دارید خطوطی را رسم نمایید و دو توپ را بهم برسانید. در نگاه اول شاید پیش خود فکر کنید که این کار ساده و بدون دردسر می باشد ولی با چند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که اینگونه نیست بلکه برای رساندن دو توپ به یکدیگر بایستی از موانع مختلفی عبور نمایید و خود را به چالش بکشید. سازندگان دست شما را در این بازی باز گذاشته اند و به شما این اختیار را داده اند تا به هر نحوی که می توانید با رسم خطوط ، توپ ها را به یکدیگر برسانید. هر چقدر که مراحل بازی را پشت سر بگذارید با استراتژی بازی بیشتر آشنا می شوید و می توانید مراحل را ساده تر حل کنید.

Brain Dots
Brain Dots

در ابتدای بازی شما تنها یک مداد ساده را در اختیار دارید ولی با پیشرفت در بازی می توانید بیش از ۲۵ قلم منحصربفرد را همانند قلم های رنگی ، مداد شمعی و … بدست بیاورید ، البته تفاوت قلم ها تنها در ظاهر آن ها نمی باشد بلکه هر کدام از آن ها ضخامت و خصوصیات ویژه ای دارند که در گیم پلی بازی نیز تاثیر دارند و همین موضوع سبب شده تا بازی از ارزش بالایی برای تکرار مراحل داشته باشد.

تصاویر بازی Brain Dots :

دانلود بازی Brain Dots :

معرفی و دانلود بازی معمایی Brain Dots

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا