افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

با گذشت زمان دیسک سخت پذیرای انواع مختلف چیزهایی می شود که می توانند کندی سرعت رایانه را موجب شوند. در صورتی که این کندی سرعت ریشه نرم افزاری داشته باشد می توانید از برنامه هایی که به منظور افزایش سرعت رایانه در دسترس هستند، استفاده کنید تا مشکل را برطرف کنید.

موبنامحمدمهدی حیدرپور – آیا فکر می کنید رایانه ویندوزی شما اندکی کند شده است؟ این مساله از تصورات شما ناشی نمی شود زیرا با گذشت زمان دیسک سخت پذیرای انواع مختلف چیزهایی می شود که می توانند کندی سرعت رایانه را موجب شوند. در صورتی که این کندی سرعت ریشه نرم افزاری داشته باشد می توانید از برنامه هایی که به منظور افزایش سرعت رایانه در دسترس هستند، استفاده کنید تا مشکل را برطرف کنید. اگرچه این برنامه نسبت به ابزارهای تعمیر و نگهداری داخلی ویندوز به طور معمول چیز بیشتری برای ارائه ندارند اما استفاده از آنها راحت‌تر بوده و در زمان نیز صرفه جویی می کنند. در ادامه با برخی از بهترین برنامه های رایگان در این زمینه بیشتر آشنا می شویم.

برای دانلود روی نام هر نرم افزار کلیک کنید

افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

با استفاده از این نرم افزار می توانید به پاکسازی فایل های بی مصرف و اپلیکیشن های ناخواسته، مسدود کردن برنامه هایی که منابع سیستم را اشغال کرده اند و تنظیمات خوداجرای ناخواسته، و پاکسازی حافظه رم، حافظه کش و تاریخچه مرورگرها اقدام کنید. این فرآیند نه تنها منابع سیستمی کلیدی را آزاد می سازد بلکه ردپاهای مرورهای صورت گرفته توسط کاربر را نیز حذف کرده و به حفاظت از حریم خصوصی کمک می کند. سیستم مکانیکس یکی از بهترین برنامه ها برای بهینه‌سازی و ارتقا سرعت رایانه محسوب می شود که در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است.

 

افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

این برنامه نیز همانند سیستم مکانیکس دارای دو نسخه رایگان و پولی است. هر نسخه ای را که مورد استفاده قرار دهید با رابط کاربری به خوبی طراحی شده مواجه خواهید شد که راحتی در استفاده را ارائه می کند و حتی کاربران آماتور رایانه نیز از کار با آن دچار وحشت نمی شوند. همانند دیگر ابزارهای این فهرست این برنامه نیز امکان پاکسازی فایل ها و پوشه هایی که نیازی به آنها ندارید، پاکسازی رجیستری و اصلاح خطاها در دیسک سخت را از طریق یک رابط کاربری ساده و جذاب فراهم می کند.

 

افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

یکی از مشهورترین برنامه های پاکسازی و افزایش سرعت رایانه Piriform CCleaner است که امکان پاکسازی بخش هایی از رایانه که دیگر برنامه های رایگان قادر به انجام آن نیستند را فراهم می کند. یک نسخه پولی از این برنامه نیز در دسترس است که امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. نسخه رایگان امکان انجام فعالیت های مهمی مانند پاکسازی فایل های موقت، پاکسازی حافظه کش مرورگر، و پاکسازی کوکی های ناخواسته در شرایطی که امکان نگهداری نمونه های مفید وجود دارد را ارائه می کند.

 

افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

هنگامی که رایانه جدیدی خریداری می کنید ممکن است با برنامه های از پیش نصب شده زیادی مواجه شوید که بسیاری از آنها برای شما استفاده ای ندارند. برنامه PC Decrapifier با تجزیه و تحلیل رایانه کاربر برنامه هایی که فکر می کند باید از شر آنها خلاص شوید – نه تنها بر اساس نظرات توسعه دهندگان خود برنامه بلکه بر اساس بازخوردهای کاربران دیگر – را نمایش می دهد و سپس با انتخاب گزینه های مد نظر خود می توانید آنها را حذف کنید.

 

افزایش سرعت رایانه با نرم افزارهای رایگان!

اگر رایانه شما هنگام اجرای بازی های رایانه ای عملکرد مناسبی ندارد برنامه Razer Cortex: Boost می تواند راه حل خوبی برای شما باشد. این برنامه پردازش های غیر ضروری سیستم را معلق کرده، حافظه را پاکسازی کرده و سیستم را دیفرگ می کند تا کاربر بهترین عملکرد ممکن برای انجام بازی ها را دریافت کند. این برنامه برای ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ در دسترس است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا