معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Createrria 2 : Craft Your Games

ساخت یک بازی ویدئویی یکی از رویاهای خیلی از گیمرها می باشد که همواره ایده های زیادی را در سر خود دارند ، حتی در هنگام انجام برخی بازی های ممکن است پیش خود بگویند که اگر به جای طراح بازی بودند تغییرات مختلفی را در روند بازی اعمال می کردند و یا فلان نقص را در بازی برطرف می کردند.

موبنا – اگر شما هم از این دسته از گیمرها هستید ، بازی Createrria 2: Craft Your Games دقیقا آن چیزی است که به دنبالش می گردید.

Createrria 2: Craft Your Games
Createrria 2: Craft Your Games

همانطور که در بالا اشاره شد در این بازی ماجراجویی شما می توانید برای خود یک بازی را بسازید ، کلیه ی بازی های که می توانید در این بازی جالب برای خود بسازید در سبک پلتفرمر (سکوبازی ) می باشند. نحوه ی ساخت بازی ها دشوار نمی باشد و تنها کافی است پس از نصب و ورود به بازی فیلم آموزشی را مشاهده نمایید و سپس دست به کار شوید. برای شروع کار خود بایستی از بین محیط های مختلفی که بازی در اختیار شما قرار می دهد یکی را انتخاب نمایید و سپس آیتم های را که می خواهید در بازی خود داشته باشید ( انواع پاورآپ ها ، موانع ، دشمنان ، الماس و …) را از منوی پایین انتخاب کنید و در جای جای محیط بگذارید. برای جایگذاری آیتم ها تنها کافی است انگشت خود را روی آن ها نگه دارید و سپس در مکانی که می خواهید رها کنید.

Createrria 2: Craft Your Games
Createrria 2: Craft Your Games

مهمترین شاخصه ای که در این بازی بدرد شما می خورد خلاقیت است بگونه ای که با نگاه به بازی های ساخته شده توسط سایر افراد می توانید این موضوع را درک کنید که اگرچه بازی پیچیده نیست ولی شما می توانید به خلاقیت های دست بزنید که بازی را برای دیگران جذاب و لذت بخش می کند.

تصاویر بازی Createrria 2: Craft Your Games :

دانلود بازی Createrria 2: Craft Your Games :

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Createrria 2 : Craft Your Games

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا