نام نویسی بیش از ۱۶ هزار مشتری در طرح عید تا عید ایران خودرو

در ساعات اولیه ثبت نام در طرح فروش عید تا عید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بیش از۱۶ هزار نفر از مشتریان نام نویسی کرده اند و به دلیل ترافیک بالا در سایت اینترنتی نام نویسی با کندی ادامه دارد.

موبنا – درحال حاضر به دلیل ترافیک بالای اینترنت و حجم بالای مشتریان در صف انتظار، نام نویسی به کندی صورت می گیرد اما همچنان درحال انجام است.

اعمال محدودیت هایی که در راستای کاهش واسطه گران و سفته بازی در ثبت نام های اعمال شده ازجمله محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در شش ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده اند در این ثبت نام باعث روند کندی در اجرای فرآیند فروش شده است.

هرچند این کندی باعث طولانی شدن فرآیند ثبت نام می شود اما محدودیت های ثبت نام برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و در راستای سیاست های ایران خودرو جهت تامین خودرو برای مصرف کنندگان نهایی اعمال شده است.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان،‌ طرح فروش عید تاعید را به اجرا گذاشته و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا