دانلود بازی Fortnite – آموزش نحوه نصب بازی بر روی دستگاه های اندرویدی

سامسونگ امسال در رویداد Unpacked خود از دستگاه Galaxy Note 9 رونمایی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این مراسم، سامسونگ این موضوع را که بازی Fortnite برای مدتی منحصرا برای نوت ۹ خواهد بود را تصدیق کرد. این در حالی است که نسخه بتای بازی Fortnite به صورت رسمی بر روی بسیاری از دستگاه‌های اندروید نیز قابل دسترسی است.

موبنا –  اندروید به عنوان یک پلتفرم، بسیار بزرگ‌تر از یک تولیدکننده تجهیزات است. حتی اگر این شرکت تولیدکننده سامسونگ باشد. این انحصاری بودن، حداقل انحصار غیر رسمی، مدت زمان زیادی طول نکشید. توسعه دهنده شناخته شده Quinny899، موفق شد نسخه APK بازی Fortnite را به نحوی مود کند که بر روی هر دستگاه اندرویدی قابل اجرا باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آموزش نصب این بازی پرطرفدار آن را به صورت رایگان از این وبسایت دانلود کنید.

اخطار

در حالی که این خبر که این بازی بر روی دستگاه اندروید غیر سامسونگ قابل اجراست برای طرفداران این بازی هیجان‌انگیز است، اما دلایلی برای نگرانی نیز وجود دارد. نسخه APK اصلاح شده توسط Quinny899 ثبت شده است نه شرکت Epic (شرکت سازنده بازی)، زیرا مود کردن به این شکل انجام می‌شود. این بدین معنی است که اگر کاربرانی از نسخه اصلاح شده برای دسترسی به بازی استفاده کنند Epic متوجه خواهد شد. این نسخه هیچ تقلب و و روش تقلبی را شامل نمی‌شود، اما با این وجود Epic می‌تواند حساب شما را مسدود کند.

از آنجایی که بازی Fortnite از فروشگاه گوگل پلی و متعاقبا بازی‌های گوگل پلی استفاده نمی‌کند، تنها راه دسترسی به بازی یک حساب Epic است. اگر پیش‌تر بر روی کامپیوتر بازیکن بازی Fortnite بوده اید، بهتر است که حساب خود را به خطر نیاندازید. پیشنهاد می‌شود اگر به هر شکلی راغب به تست بازی بر روی دستگاه اندروید خود با استفاده از نسخه APK مود شده هستید، یک حساب دیگر باز کنید.

موارد مورد نیاز پیش از نصب نسخه مود

تنها عامل مورد نیاز برای نصب نسخه APK مود شده و اجرای آن بر روی دستگاه اندروید خود این است که دستگاه شما باید دارای یک پردازنده ARM64 باشد. به عبارت دیگر، باید پردازنده ۶۴ بیتی را پشتیبانی کند، که در اکثر دستگاه‌های جدید اندروید صادق است.

اگر دستگاه شما این لازمه را برآورده می‌کند، به منظور نصب APK می‌بایست گزینه Uknown sources را در قسمت Security در تنظیمات اصلی فعال کنید. اگر دستگاه شما دارای اندروید نسخه ۸ یا بالاتر است، گزینه Uknown sources در این قسمت نخواهد بود. در این صورت، می‌تواند از این لینک جهت آماده‌سازی دستگاه خود برای نصب APK های شخص ثالث استفاده کنید.

نسخه بتای بازی Fortnite

بازی Fortnite

همانطور که گفته شد، این بازی برای دستگاه‌هایی غیر از گلکسی نوت ۹ به شکل بتا قابل دسترسی است. نسخه بتا رسمی است بنابراین بر روی دستگاه‌های پشتیبانی شده، بدون خطر می‌توان از آن استفاده کرد. پس باید قبل از نصب نسخه APK مود شده و به خطر انداختن حساب خود، از اینکه دستگاه شما از نسخه بتای رسمی پشتیبانی نمی‌کند مطمئن شوید. در زیر نام دستگاه‌هایی که نسخه بتای اندروید در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کند ارائه شده است. این لیست رسما توسط شرکت Epic Games ارائه شده است:

  • گلکسی سامسونگ: S7/ S7 Edge، S8/ S8+، S9/ S9+، Note 8، Note 9، Tab S3، Tab S4
  • گوگل: Pixel/ Pixel XL، Pixel 2/ Pixel 2 XL
  • ایسوس: ROG Phone، Zenfone 4 Pro، ۵Z، V
  • ایسنشیال: PH- 1
  • هوآوی: Honor 10، Honor Play، Mate 10 / Pro، Mate RS، Nova 3، P20 / Pro، V10
  • ال جی: G5, G6, G7 ThinQ, V20, V30 / V30+
  • نوکیا: ۸
  • وان پلاس: ۵ / ۵T, 6
  • ریزر: Phone
  • شیائومی: Blackshark، Mi 5 / 5S / 5S Plus، ۶ / ۶ Plus, Mi 8 / 8 Explorer / 8SE، Mi Mix، Mi Max 2، Mi Max 2S، Mi Note 2
  • ZTE: Axon 7 / 7s، Axon M، Nubia / Z17 / Z17s، Nubia Z11

لیستی از دستگاه‌هایی که در حال حاضر پشتیبانی نمی‌کنند اما در آینده نزدیک مشکل آن‌ها برطرف خواهد شد:

  • اچ تی سی: ۱۰، U Ultra، U11/ U11+، U12+
  • لنووو: Moto Z/ Z Droid، Moto Z2 Force
  • سونی اکسپریا: XZ/ XZs، XZ1، XZ2

دانلود بازی Fortnite

دانلود بازی Fortnite - آموزش نحوه نصب بازی بر روی دستگاه های اندرویدی

در زیر می‌توانید نسخه‌های بتا و مود شده بازی Fortnite را برای گوشی‌های اندرویدی خود دانلود کنید. دو نسخه مود برای دانلود قرار داده شده است که یکی برای زمانی است که قابلیت چک device/GPU/RAM غیر فعال باشد و دیگری برای زمانی که علاوه بر موارد پیشین Safety Net نیز غیرفعال باشد. فقط توجه داشته باشید که نسخه مود دوم ممکن است سبب بلاک شدن اکانت بازی شود.

دانلود فایل APK نسخه بتا بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا نسخه بتا بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل APK نسخه اول مود بازی Fortnite با لینک مستقیم

دانلود فایل APK نسخه دوم مود شده بازی Fortnite با لینک مستقیم

 

توصیه: در صورتی که گوشی تلفن همراه خود را در لیست گوشی‌های بتا مشاهده نمی‌کنید در مورد استفاده از نسخه مود احتیاط کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Fortnite :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه‌ com.epicgames.fortnite را در مسیر Android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا