لانچر گلکسی نوت ۹ مخصوص گوشی های سامسونگ

گلکسی نوت ۹ چند روزی است که معرفی شده و با امکانات جدید مخصوصا قلم فوق العاده آن همه را شگفت زده کرده صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بهمراه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۶ گیگابایت رم باعث می‌شود با یکی از سریعترین و کارآمد ترین گوشی های حال حاضر جهان رو به رو باشیم. اما گلکسی Note 9 از ویژگی های خاص و خوبی در بخش رابط کاربری بهره می‌برد به طوری که Samsung experience در حال حاضر در کاملترین نسخه خود به سر می‌برد.

موبنا – امروز لانچر مخصوص رابط کاربری نوت ۹ را برای شما آماده کردیم تا با نصب آن بروی دستگاه سامسونگ خود بتوانید از جدیدترین امکانات و ویژگی های به کار برده شده توسط سامسونگ در نوت ۹ استفاده کنید. این ویژگی ها شامل اضافه شدن حالت افقی و بهبود باگ ها و پایداری بیشتر سیستم میباشد.

لانچر مخصوص نوت 9 برای همه گوشی های سامسونگ
لانچر مخصوص نوت ۹ برای همه گوشی های سامسونگ

دانلود لانچر مخصوص گلکسی نوت ۹ برای گوشی های سامسونگ

این لانچر که هم اکنون در گوگل پلی نیز قرار گرفته بروی گوشی های سامسونگ با رام رسمی اندروید ۷ و ۸ قابل نصب و راه اندازی است. با نصب این لانچر براحتی امکانات رابط کاربری نوت ۹ را بروی گوشی خود تجربه کنید.

لانچر گلکسی نوت ۹ مخصوص گوشی های سامسونگ

اما ویژگی های اضافه شده مخصوص دیوایس های اندروید ۸

  • فعالسازی حالت نمای افقی برای صفحه هوم از طریق : تنظیمات Home screen و سپس خاموش کردن Portrait mode only
  • اضافه شدن شکل و شمایل جدید به آیکون ها
  • تغییرات در بخش نوتیفیکیشن ها
  • امکان استفاده از ژستهای حرکتی جدید نوت ۹ : بعنوان مثال میتوانید در هر صفحه ای که هستید با کشیدن انگشت از پایین به بالا بین برنامه ها سوییچ کنید
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا