Vellum: هر آنچه از یک اپلیکیشن والپیپر انتظار دارید

اپلیکیشن Vellum با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود همان چیزی است که هر عاشقِ آیفونی انتظارِ آن را می‌کشد. با Vellum جلوه‌ای تازه به نمایشگر آیفونتان بدهید.

موبنا – از لحاظ وفورِ اپلیکیشن‌های والپیپر (تصویر پس‌زمینه)، اندروید گوی سبقت را از iOS ربوده است و با یک جستجوی کوچک در فروشگاه گوگل‌پلی می‌توانید با انبوهی از اپلیکیشن‌های والپیپر در دسته‌بندی‌های گوناگون مواجه شوید؛ البته پلتفرم iOS از وجود چنین برنامه‌هایی بی‌بهره نیست؛ زیرا امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که به جرات می‌توان گفت، نمونه‌ی آن در هیچ پلتفرمی وجود ندارد.

توسعه‌دهنده‌ای با نام MEREK DAVIS COM، اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای را در زمینه‌ی تصاویر پس‌زمینه توسعه داده است که با نام Vellum Wallpapers شناخته می‌شود. توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن ادعا می‌کند که تمامی تصاویر موجود در اپلیکیشن، به‌صورت دستی و با دقت فراوان انتخاب شده‌اند که با نگاهی گذرا به مجموعه‌‌ی تصاویرِ این برنامه، می‌توان صحت ادعای او را تأیید کرد. به‌لصف تصاویر زیبا و چشم‌نواز ولیوم، کاربران می‌توانند هر روز جلوه‌ای تازه به آیفون خود بدهند.

توسعه‌دهنده‌ی ولیوم می‌گوید:

ما از این موضوع مطلعیم که برای زیباسازی صفحه‌نمایش ایستا، باید از تصاویر منحصر به فرد استفاده کرد. ما از میان هزاران عکس، بهترین‌ تصاویر را برای شما فراهم کرده‌ایم؛ زیرا زیبایی چیزی است که در قبال آن، بسیار حساس هستیم.

Vellum Wallpapers / ولیوم والپیپر

کاربران در اپلیکیشن ولیوم می‌توانند هر روز از تصاویر جدید بهره‌مند شوند؛ همچنین هر از چندگاهی، بسته‌هایی محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که شامل تصاویری با موضوع‌های خاص است؛ البته افرادی که از پرداخت درون‌برنامه‌ای ولیوم استفاده کنند، می‌توانند علاوه‌بر ویژگی فوق، به تصاویر روزانه به مدت یک ماه دسترسی داشته باشند؛ این در حالی است که کاربران عادی تنها در همان روز قادر به دریافت تصویر روز هستند.

ویژگی‌های ولیوم به همین‌جا ختم نمی‌شود و هنوز راه‌های دیگری برای غافلگیری وجود دارد. تمامی تصاویری که در این اپلیکیشن مشاهده می‌کنید، به‌وسیله‌ی ابزار مات‌کننده‌ی درونی، می‌تواند به افکت بلور مزین شود تا تمرکزتان حین کار با گوشی حفظ شود. نکته‌ی هیجان‌انگیز درباره‌ی ولیوم، امکان استفاده از آن برای اپل‌واچ است؛ بنابراین اگر از کاربران اپل‌واچ هستید، می‌توانید با چند کلیک، تصویری که برای پس‌زمینه آیفونِ خود برگزیدید، روی اپل‌واچ نیز اعمال کنید تا هماهنگی و یکدستی خوشایندی بین دستگاه‌هایتان به‌وجود آید.

Vellum Wallpaper / ولیوم والپیپر

از بین ۱۳ هزار رأی‌دهنده به ولیوم، این اپلیکیشن به امتیاز ۴.۷ دست پیدا کرده است که چنین امتیازی از رضایت اکثریت کاربران آن خبر می‌دهند. یکی از کاربرانِ ولیوم درباره‌ی ویژگی‌های آن می‌گوید:

من در گذشته از ولیوم استفاده کرده‌ام و کیفیت و سبک آثار هنری موجود در آن، تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ام. برای همه‌ی افراد، انتخابی عالی از بین تصاویر وجود دارد و تصاویر به‌زیبایی در دستگاه‌های اپل نمایش داده می‌شوند. مشخص است که تصاویرِ موجود در این اپلیکیشن چیزی نیست که شما بتوانید در اینترنت پیدا کنید. از توسعه‌دهندگان ولیوم تشکر می‌کنم. این اپلیکیشن سزاوار قرارگیری در قسمتِ منتخب سردبیرِ اپ‌استور است!

اگر قصد استفاده از امکانات کامل این اپلیکیشن را دارید، می‌توانید با پرداخت ۱.۹۹ دلار از طریق پرداخت درون‌برنامه‌ای، از تجربه‌ی ولیوم لذت کامل را ببرید.

Vellum: هر آنچه از یک اپلیکیشن والپیپر انتظار دارید

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا