دیجیتال مارکتینگ با متد طراحی سایت اینتن

دیجیتال مارکتینگ در حقیقت مجموعه ابزار های آنلاین برای بازاریابی در دنیای اینترنت است. در دیجیتال مارکتینگ شما می توانید فروش آنلاینتان را افزایش دهید.

موبنا – در قدم اول لازم به ذکر است که برای موفقیت در بازاریابی آنلاین رعایت یکسری اصول برای پیشرفت در کار ضروری و مهم است که در واقع رعایت شدن این اصول در شرکت اینتن موفقیت این شرکت شده این اصول عبارتند از:یک طراحی سایت با اصول بازاریابی اینترنتی و طراحی شده با استانداردهای سئو، شبکه های اجتماعی و مجهز شدن به بستر ایمیل مارکتینگ می باشد. هر کدام از این ابزارها به تنهایی می تواند کسب و کار اینترنتی شما را رونق دهد ولی لحظه ای به این فکر کنید که تمام این ابزارها به صورت زنجیره وار به هم متصل باشند.

 

بازاریابی اینترنتی یا همان آنلاین به فرآیند حفظ وجذب مشتری گفته می شود.

در زبان ساده تر  دیجیتال مارکتینگ یعنی برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است. به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های سنتی تر بازاریابی را دنبال می کند: افزایش آگاهی نسبت به برند، تولید و پیدا کردن مشتری های جدید.

در نخست باید برای این موضوع هدف خود را مشخص کنیم که بدانیم در ارتباط با طراحی سایت و برنامه نویسی چه مراحلی در پیش رو داریم,اینکه ما در ابتدا هدف خود را مشخص کنیم مهم ترین مرحله ی این بخش محسوب میشود

از جمله این اهداف میتوان به:

  • ترغیب بازدیدکنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول
  • دانلود کاتالوگ شرکت
  • عضویت در وب سایت
  • و….
  • اشاره کرد.

دیجیتال مارکتینگ با متد طراحی سایت اینتن

بازاریابی اینترنتی ویا تبلیغات آنلاین همگی بیانگر یک مفهوم هستند

کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری، قابلیت اندازه گیری و تحلیل داده دقیق، کنترل بیشتر، توانایی برقراری ارتباطات موثرتر و … از مزایای بازاریابی به این شکل هستند.

بازاریابی آنلاین در واقع مجموعه ای از ابزارها ایده ها وو متدها برای ترفیع محصول به وسیله اینترنت است

ابزارهایی مانند *Keyword-Planner  * که پیش از برنامه ریزی و هنگام تحقیق به آن احتیاج خواهید داشت تا ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که برای ارزیابی میزان اثربخشی و کارایی کمپین ها به آن نیاز پیدا می کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ با متد طراحی سایت اینتن

 

 

بازاریابی آنلاین ۷ زیر شاخه اساسی دارد:

  1. سئو سایت (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  2. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM
  3. بازاریابی محتوایی
  4. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  5. تبلیغات کلیکی یا PPC
  6. بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  7. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
  8. رپورتاژ آگهی (اخبار تبلیغاتی با هایپر لینک )

 

 دیجیتال مارکتینگ با متد طراحی سایت اینتن

 

برای اینکه بتوانیم بازاریابی موفقی در بستر اینترنت داشته باشیم بهتر است زیر شاخه های آن را بشناسیم در بین این موارد قطعا  سئو از همه شناخته تر است سئو به معنای بهینه سازی محتوا به منظور بهبود  رنک آن در نتایج جستجوی گوگل برای کلیدواژه ای خاص است

درباره شرکت دیجیتال مارکتینگ اینتن

اینتن یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است این شرکت با تکیه بر کارشناسان با تجربه و متعهد در حوزه دیجیتال مارکتینگ خدماتی متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان اینتن به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه نمایید : https://inten.asia

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا