لاجیتک شارژر بی‌ سیم مخصوص محصولات اپل را معرفی کرد

لاجیتک از پایه شارژر بی‌سیم جدید خود رونمایی کرده که برای آیفون‌های اپل طراحی شده است و تا اواسط شهریور ماه عرضه می‌شود.

موبنا – شرکت‌های بسیاری در کنار سازندگان اصلی، اقدام به تولید شارژرهای بی‌سیم برای محصولات مختلف می‌کنند. چنین محصولاتی ممکن است قیمت ارزان‌تری نسبت به نسخه‌های اصلی داشته باشد یا این که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پشتیبانی کند تا کاربران به سمت آن‌ها جذب شوند. لاجیتک نیز در همین راستا سعی کرده اولین شارژر بی‌سیم خود را برای دارندگان آیفون در نظر بگیرد. طراحی محصول به‌گونه‌ای است که بیشتر با آیفون‌های اخیر اپل از جمله آیفون ۱۰ سازگاری دارد و شاید خود اپل باید کمی زودتر دست به کار می‌شد و چنین محصولی را همراه با گوشی‌هایش وارد بازار می‌کرد.

پد شارژر از پلاستیک مرغوب با چسبندگی بالا ساخته شده است تا از لیز خوردن و افتادن گوشی حتی هنگام لرزش، جلوگیری کند. همانند بسیاری دیگر از نمونه‌های مشابه، زاویه قرارگیری موبایل بر روی شارژر طوری است که نوتیفیکشن‌ها به راحتی قابل مشاهده باشند و کاربر بتواند به آسانی از فیس آیدی استفاده نماید. هم‌چنین در هر دو حالت افقی و عمودی شارژ شدن گوشی ادامه می‌یابد تا تماشای فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی میسر باشد.

شارژر وایرلس لاجیتک / logitech wireless charger

محصول جدید لاجیتک از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند و تمامی گوشی‌های دارای این فناوری می‌توانند توسط آن، شارژ شوند. اما با این حال نباید فراموش کنیم که تمرکز سازنده در طراحی شارژر مذکور بر روی مدل‌های جدید آیفون بوده است و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر سازگاری چندانی با آن ندارند. حتی توان ۷.۵ واتی دستگاه و قیمت نسبتا بالای آن نشانگر محصولی برای دارندگان آیفون است و شاید بهتر باشد کاربران اندرویدی به دنبال گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تر و قدرتمند‌تر موجود در بازار باشند. برچسب قیمت ۷۰ دلاری تعیین شده برای این شارژر چندان رقابتی به نظر نمی‌رسد و حتی استفاده از شارژرهای سیمی با سرعت شارژ بالاتر، منطقی‌تر به نظر می‌رسد. اما اگر به دنبال یک شارژر بی‌سیم زیبا مخصوص آیفون هستید، چنین محصولی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا