حفظ شأن تمامی کارکنان از اولویت‌های مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دوازدهمین دیدار عمومی با کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران مخابرات، امروز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۷ به‌صورت جداگانه به مسائل و مشکلات هر یک از همکاران رسیدگی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری در ادامه دیدارهای هفتگی با کارکنان با اشاره به ارزشمند بودن این دیدارها و آشنا شدن کامل با مشکلات عمده همکاران در ابعاد مختلف و تأثیر مثبت و اثرگذار این جلسات در تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت افزود: پرداخت معوقات مناسبتی بازنشستگان، مطالبات کارکنان و طلب های پیمانکاران و همین‌طور تلاش برای رضایتمندی همه همکاران مخصوصاً در بعد معیشتی از دیگر نتایج این دیدارهاست.

وی تحقق رضایتمندی کارکنان را اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: همه مدیران ارشد شرکت و همین‌طور هیئت‌مدیره در تلاش هستند تا خواسته‌های کارکنان را با توجه به منابع شرکت و با برنامه‌ریزی‌های دقیق در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار کرد: لازمه تحقق برنامه‌ریزی های شرکت مخابرات ایران در تلاش همه‌جانبه و همدلی و همگرایی تمامی قسمت‌های شرکت مخابرات ایران است که توجه به نیروی انسانی و افزایش انگیزش سازمانی، مؤثرترین گام برای رسیدن به این هدف می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا