برای تامین قطعات گروه FH500 پیش بینی لازم صورت پذیرفته است

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: با توجه به بحث تحریم ها و لزوم تامین قطعات مورد نیاز پیش بینی های لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

موبنا – بابک منصوری در رابطه با خدمات پس از فروش این شرکت گفت: ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا دیزل در کنار تامین قطعات مورد نیاز صورت پذیرفته است و بر اساس آمار محصولات سایپا دیزل جز در تصادفات و موارد خاص تا دوسال به تعویض هیچگونه قطعه ای نیاز ندارند.

مدیرعامل رنا با تاکید بر لزوم داخلی سازی قطعات خودرویی افزود: با توجه به بحث تحریم ها با همکاری مشاوران مجرب طی دو ماه گذشته برنامه ریزی خوبی برای اجرای پروژه داخلی سازی و تامین قطعات مورد نیاز خودروها صورت پذیرفته است و در مرحله اول قطعاتی همچون یاتاقان، سوپاپ فیلتر، شاتون، پیستون، استارت و دینام خودروهای فوتون و دانگ فنگ را داخلی سازی کرده ایم.

وی افزود: با توجه به تحریم ها، شرکت ولوو اعلام کرده است که خدمات پس از فروش را رها نخواهد کرد و از آنجایی که امکان داخلی سازی وجود ندارد با شرکت های اصلی تامین کننده وارد مذاکره شده ایم.

منصوری در رابطه با ضرورت نوسازی ناوگان خودروهای سنگین در کشور گفت: شرکت سایپادیزل در بحث نوسازی ناوگان خودروهای سنگین داخل کشور اقدامات خوبی انجام داده و شرکت رنا به عنوان تامین کننده قطعات و خدمات پس از فروش، برای گروه FH500 ، تعداد زیادی از قطعات را تامین کرده است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا بر تلاش برای کسب سهم بیشتر بازار اشاره کرد و گفت: هیات مدیره، مدیران و مشاوران این شرکت بدنبال کسب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل بوده و در این راه ایجاد ارزش افزوده جهت گروه خودروسازی سایپا و نمایندگان را دنبال می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا