بازی جذاب و فانتزی Swamp Attack

Swamp Attack یک بازی خشن و در عین حال طنزآمیز برای پلت‌فرم‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون است که با گیم‌پلی رنگارنگ و چشم‌نواز خود، یک بازی فوق‌العاده لذت‌بخش را به وجود آورده است که می‌تواند روزها شما را سرگرم کند.

موبنا – داستان Swamp Attack از این قرار است که مردی تنها در برکه‌ای دورافتاده زندگی می‌کند و روزی مورد هجوم موجودات دریایی مانند تمساح‌ها و.. قرار می‌گیرد. وظیفه‌ی شما نیز، دفاع از کلبه و البته جان این مرد است که با کمک اسلحه‌های مختلفی که در بازی در دسترس شما قرار دارد، باید موجودات مهاجم را کشته و از نزدیک شدن آن‌ها به کلبه جلوگیری کنید. در مراحل ابتدایی تنها با چند تمساح مزاحم مواجه خواهید شد اما به مرور، موجودات قوی و عجیب‌تری نیز به حمله کنندگان اضافه می‌شوند و در اواسط بازی نیز موجودات دریایی به صورت ترکیبی حمله خواهند کرد به این معنا که شما باید همزمان، با تمساح‌ها، پشه‌ها و… مبارزه کنید. پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را دست کم نگیرید چراکه با سلاح‌های مختلفی که همراه خود دارند، دشمنان تمام عیاری برای شما خواهند بود.

Swamp-Attack2

سبک این بازی به نوعی شبیه به بازی Plant Vs Zombie است و دشمنان از مسیر راست به چپ به شما حمله خواهند کرد و باید با شلیک به سمت آن‌ها یا پرتاب نارنجک، از جلو آمدن آن‌ها جلوگیری کنید. گرافیک عالی در کنار حجم مناسب، گیم‌پلی بسیار سرگرم‌کننده، فضای فانتزی و رنگارنگ، سبک جذاب Defense و بسیار چالش برانگیز، قابلیت استفاده از سلاح‌های مختلف، نارنجک و …، و قابلیت کسب امتیاز، خرید یا ارتقای تفنگ‌ها، تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب این بازی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. همچنین نسخه‌ی غیر رسمی این بازی برای ویندوزفون نیز از این لینک قابل دریافت خواهد بود.

بازی جذاب و فانتزی Swamp Attack بازی جذاب و فانتزی Swamp Attack بازی جذاب و فانتزی Swamp Attack

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا