جدیدترین تبلت های گلکسی سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ امروز از دو تبلت جدید خانواده گلکسی خود با نام های Tab S4 و Tab A 10.5 رونمایی کرد.

موبنا – اولین محصول معرفی شده در این مراسم گلکسی Tab S4 بود. گلکسی Tab S4 یک تبلت اندرویدی دوکاره است و برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند در مسیر حرکت بین خانه و دفترشان یا هر مکان دیگری، بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «شرکت سامسونگ معتقد است تبلت‌ها نقش مهمی در ساده کردن زندگی و بهبود تجربه موبایلی همه مردم دارند. گلکسی Tab S4 ما تبلتی پرمیوم و مجهز به دکس سامسونگ است که به کاربران کمک می‌کند در هر جایی که هستند کارهایشان را به بهترین شکل انجام دهند».

جدیدترین تبلت های گلکسی سامسونگ رونمایی شد

بهره‌وری بیشتر با دکس و S Pen سامسونگ

گلکسی Tab S4 اولین تبلتی است که به دکس سامسونگ مجهز شده است. کاربران می‌توانند با اتصال این تبلت به صفحه‌کلید Book Cover (که بصورت مجزا فروخته می‌شود) یا راه‌اندازی دستگاه از صفحه Quick Panel، گلکسی Tab S4 خود را به دکس سامسونگ متصل کرده و در این حالت بین رابط کاربری اندروید یا حالت شبیه به دسکتاپ، جابجا شوند.

در صورت نیاز به صفحه نمایش بزرگتر می‌توانید دکس سامسونگ را با استفاده از یک کابل HDMI که یک سر آن قابلیت اتصال به پورت USB-C دارد، به مانیتور موردنظر خود وصل کنید. در این حالت تبلت شما تبدیل به یک پد یا صفحه طراحی می‌شود اما آنچه در تبلت گلکسی Tab S4 تازگی دارد این قابلیت است که می‌توانید همزمان و بصورت مستقل با تمام قابلیت‌های تبلت اندرویدی خودتان هم کار کنید و در واقع دو صفحه نمایش برای انجام کارهایتان در اختیار خواهید داشت.

باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپری تبلت گلکسی Tab S4 امکان پخش ویدیو تا ۱۶ ساعت را به شما می‌دهد. این تبلت همچنین مجهز به پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ است که در چند سطح مختلف از داده‌های مهم شما حفاظت می‌کند.

جدیدترین تبلت های گلکسی سامسونگ رونمایی شد

با استفاده از قلم S Pen سامسونگ که به همراه تبلت گلکسی Tab S4 عرضه می‌شود می‌توانید با استفاده از قابلیت Screen-Off Memo در حال حرکت یادداشت برداری، مسیریابی، ترجمه یا منظم کردن یادداشت‌ها در برنامه Notes سامسونگ را انجام داده و حتی با استفاده از Live Message سامسونگ متن را به شکل دلخواه خودتان تغییر داده و برای دیگران ارسال کنید.

گلکسی Tab S4 مجهز به نمایشگری با حاشیه‌های باریک‌تر در کنار فناوری Super AMOLED و نسب تصویر ۱۶:۱۰ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ و ۲۸۷ پیکسل در هر اینچ (PPI) است. در حوزه صدا هم گلکسی Tab S4 مجهز به چهار اسپیکر تنظیم شده توسط برند معتبر AKG و مجهز به فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos است که با پراکندن صدا در همه جهات، فیلم‌ها را کاملا زنده می‌کند. فناوری Dolby Atmos باعث می‌شود حتی وقتی صدای دستگاه کاملا زیاد است، هیچ نویز یا اختلالی در صدای پخش شده احساس نکنید.

 

گلکسی Tab A، تبلتی برای همه اعضای خانواده

در بخش بعدی این مراسم سامسونگ از گلکسی Tab A 10.5” خود رونمایی کرد. این دستگاه یک تبلت جدید است که همه اعضای خانواده می‌توانند در هر جایی با آن سرگرم شوند. گلکسی Tab A 10.5” با داشتن انواع گزینه‌های سرگرمی و قابلیت‌های صوتی و تصویری عالی، گزینه‌ای ایده‌آل برای لذت بردن از فیلم‌ها یا برنامه‌های موردعلاقه‌تان در داخل خانه یا در زمان حرکت است.

جیسون لی، مدیر گروه راهبرد محصول تبلت سامسونگ می‌گوید «با افتخار گلکسی Tab A 10.5” را معرفی می‌کنیم که جدیدترین عضو محصولات تبلتی سامسونگ و مجهز به قابلیت‌هایی است که زندگی را برای همه اعضای خانواده ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کند».

جدیدترین تبلت های گلکسی سامسونگ رونمایی شد

گلکسی Tab A 10.5” دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با حاشیه‌هایی بسیار باریک‌تر از نمونه‌های قبلی است و نسبت تصویر هم در آن به ۱۶:۱۰ تغییر پیدا کرده است. هرکدام از چهار اسپیکر این دستگاه در یکی از گوشه‌های تبلت قرار دارند و همه مجهز به فناوری Dolby Atmos هستند که صدای تبلت را در همه جهات پخش می‌کند.

تبلت گلکسی Tab A 10.5” کنترل‌های متعددی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند محتوا و زمان استفاده کودکان‌شان را در حالت Kids Mode کنترل کنند. حالت Kids Mode رابط کاربری سامسونگ برای کودکان است که یادگیری و سرگرمی را برای آنها ساده، امن و مفرح می‌کند. با استفاده از حالت چندکاربره این تبلت، هرکدام از اعضای خانواده می‌توانند یک اکانت برای خود ایجاد کنند.

گلکسی‌های‌ Tab S4 و Tab A مجهز به برنامه SmartThings سامسونگ هستند که با استفاده از آن می‌توانید همه لوازم خانگی هوشمند خود را مستقیما از روی تبلت کنترل و مانیتور کنید. همچنین بخش Daily Board این دو تبلت هم تمام عکس‌ها و اطلاعات روزانه مورد علاقه‌تان مانند شرایط آب‌وهوایی، تقویم و ساعت را بصورت یکجا به شما نمایش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا