حضور شتاب‌دهنده نوین‌تک در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

حضور شتاب‌دهنده نوین‌تک وابسته به شرکت پرداخت نوین آرین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپشتاب‌دهنده نوین‌تک امسال با معرفی جدیدترین خدمات و محصولات خود دومین حضور فعالش را در نمایشگاه الکامپ تجربه کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شتاب‌دهنده نوین‌تک با هدف معرفی خدمات شتاب‌دهنده، معرفی استارتاپ‌های چرخه اول، جذب تیم‌های جدید، جذب منتور برای دوره‌های آموزشی و همچنین جذب سرمایه‌گذار برای تیم‌ها از تاریخ ششم الی نهم مرداد در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

حضور شتاب‌دهنده نوین‌تک در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ
بر این اساس در غرفه نوین‌تک که در سالن ۸.۹ واقع شده است، هفت تیم چرخه اول شتاب‌دهنده شامل تیم‌های آناکوانت (مشاور سرمایه‌گذاری)، بدوپت (پلت‌فرم آنلاین محصولات و خدمات در حوزه حیوانات خانگی)، فلپ (استودیو بازی سازی)، لاک پست (صندوق پستی هوشمند)، نکسیت (ارائه محصولات بر بستر اینترنت اشیا)، هشتگ بیمه (خدمات آنلاین بیمه)، ویو می خانه (شوروم آنلاین محصولات دکوراسیون) که از مهرماه سال ۱۳۹۶ وارد اولین چرخه شتاب‌دهنده نوین‌تک شدند، حضور فعال دارند.
گفتنی است همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، نوین‌تک اقدام به برگزاری چالشی با عنوان “توربونو” کرده است که در آن از علاقه‌مندان خواسته شده تا خدمت بعدی شتاب‌دهنده نوین‌تک را طراحی کنند و برای نفر اول این چالش یک جایزه پنجاه میلیون ریالی در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین توربونو به وب‌سایت شتاب‌دهنده نوین‌تک به آدرس www.ntaccel.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا