ذخیره و مدیریت رمزهای عبور در اپلیکیشن SafeInCloud

Password Manager SafeInCloud اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید رمزهای عبور خود را همیشه و همه جا در یک محیط امن در اختیار داشته باشید.

موبنا – با افزایش سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی در دنیای امروزی، اکثر کاربران حداقل از ده‌ها ایمیل، نام کاربری، آیدی و شناسه‌ی مختلف بهره‌مند هستند که طبیعتا هرچه تعداد این اکانت‌ها بیشتر شود، به خاطر سپردن رمز عبور آن‌ها نیز دشوارتر خواهد شد مگر آنکه برای تمامی اکانت‌ها از یک پسورد یکسان استفاده کنید که با این‌کار، با وجود آنکه خود را از فراموشی رمزها نجات داده‌اید، در عین حال نفوذپذیری اکانت‌هایتان افزایش می‌یابد. در این بین راه‌های مختلفی برای جلوگیری از این موضوع ارائه شده است که یکی از آسان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های ممکن، استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور است. Password Manager SafeInCloud نیز یکی از نمونه‌های موفق این اپلیکیشن‌ها است که با ارائه‌ی یک مکان امن، شما را قادر می‌سازد تا با ذخیره‌ی آیدی‌ها و رمز مربوط به هرکدام، برای همیشه از فراموشی رمزهای عبور در امان بمانید. در انتها با تنظیم یک رمزعبور برای ورود به این اپلیکیشن، می‌توانید تنها با به خاطر داشتن یک رمز، به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. نکته‌ی با ارزش این برنامه نیز پشتیبانی از تمام پلت فرم‌های موبایل است که گستردگی آن می‌تواند این ابزار را به یک مرجع قابل دسترس در همه جا برای شما تبدیل کند.

safeincloud2 37227

Password Manager SafeInCloud اطلاعات شما را به صورت آنلاین در سرورهای خود نگهداری می‌کند به طوری که حتی با حذف اپلیکیشن یا دزدیده شدن گوشی موبایل، اطلاعات‌تان همچنان در دسترس شما باقی خواهند ماند و کافی است تا از سیستمی دیگر به اکانت خود وارد شوید تا رمزهای عبور ذخیره شده را مشاهده کنید. این اپلیکیشن قابلیت بکاپ گیری فایل‌های داخلی خود را به صورت XML نیز دارد تا بتوانید یک نسخه‌ی آفلاین نیز از رمزهای عبور خود در گوشی یا رایانه داشته باشید. نکته‌ی جالب این برنامه نیز پشتیبانی آن از اکثر دیتابیس‌های اپلیکیشن‌های دیگر است به طوری که می‌توانید فایل پشتیبان دیگر برنامه‌های مدیریت پسورد را در این برنامه نیز وارد کنید و اطلاعات جامعی را در یک جا داشته باشید. البته همانطور که گفته شد برای انجام این امر، لازم است که Password Manager SafeInCloud از دیتابیس برنامه‌ی مورد نظر پشتیبانی کند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ذخیره و مدیریت رمزهای عبور در اپلیکیشن SafeInCloud ذخیره و مدیریت رمزهای عبور در اپلیکیشن SafeInCloud ذخیره و مدیریت رمزهای عبور در اپلیکیشن SafeInCloud

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا