تذکر سفت و سخت هاشمی به پورسید آقایی

رئیس شورای شهر تهران گفت: لازم می‌دانم به خاطر اتفاقات هفته گذشته تذکری را به پورسیدآقایی بدهم.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه من تاکنون در شورا تذکر کتبی نداده بودم و امروز برای اولین بار تذکر می‌دهم، اظهار کرد: لازم می‌دانم به خاطر اتفاقات هفته گذشته تذکری را به پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بدهم و از او بخواهم که نوع پاسخگویی شبهه‌ناک خود را که در آن توهین و استهزا بود، مورد توجه قرار دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پورسیدآقایی به شورا آمد و توضیحاتی در مورد رفتار خود داد و از نحوه پاسخگویی‌اش عذرخواهی کرد، گفت: امیدواریم این نوع پاسخگویی برای مدیران الگو نشود و به جای اینکه به شهردار پاسخ دهند، به فضای مجازی بروند و در آنجا پاسخ دهند، لذا امیدواریم رفتار شایسته‌ای را شاهد باشیم.

وی با ابزار امیدواری از اینکه دیگر شاهد درگیری‌های لفظی نباشیم، گفت: من از علیخانی و آروین خواهش کردم تا زمان رسیدگی محتوایی به موضوع، نطق خود را انجام ندهند و هر دو هم قبول کردند.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سوءتفاهم‌ها را با رسیدگی محتوایی از بین ببریم، لذا از علیخانی هم به خاطر سکوتی که انجام داده است، تشکر می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که این برخورد موجب حل مسائل شود و مردم برای حل مشکلات امیدوار شوند، نه اینکه با این گونه کارها ناامید شوند.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: در جلسه بعد به مناسبت پایان سال نخست شورای پنجم، گزارش جامع از عملکرد شورا ارائه خواهیم داد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به سانحه تصادف بزرگراه شهید بابایی که سبب جان باختن ۵ نفر از کارکنان شهرداری شد، این حادثه را به خانواده جان باختگان تسلیت گفت.

وی ابزار امیدواری کرد که با پایبندی شهروندان به مقررات و برخورد مسئولان، دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به نشست خبری روز گذشته شهردار تهران از وی تشکر و ابزار امیدواری کرد که با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، شهردار تهران هم در اجرای این قانون پیش گام باشد و جوان‌گرایی در ساختار موجود گسترش یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا