سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران رونمایی شد

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران با حضور مدیر عامل، خاتونی عضو هیات مدیره و تنی چند از مسئولان بانک رونمایی و دستور استقرار و توسعه آن توسط مدیر عامل بانک صادر شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این سامانه دستگاه های بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و هر مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را فراهم خواهد کرد و مقرر شده در هر استان، یک سامانه مستقر شود.

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران رونمایی شد

امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و … در این سامانه فراهم است. سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران در مناطقی که خدمت رسانی در آنها به صورت مقطعی مورد نیاز باشد مانند مناطقی حادثه دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه، کاربرد ویژه دارد.
این سامانه اغلب خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن از ساعت ۷ تا ۱۹ میسر است. مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم رونمایی از این سامانه با تاکید بر لزوم استفاده مطلوب از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور ارتقای نحوه خدمت رسانی به مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، گفت: تجهیزات استفاده شده در این سامانه از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و البته استفاده از آنها فقط به سامانه خدمات سیار محدود نیست.

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران رونمایی شد

وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: امیدواریم با راه اندازی گسترده این تجهیزات در شعب منتخب، بتوانیم خدمات راحت تر و مطلوب تری به مردم ارائه دهیم. مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از راه اندازی سامانه خدمات سیار بانک، گفت: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدها به مشتریان ارائه کنیم.
وی افزود: در دوره ۱۴ روزه بهره برداری آزمایشی سامانه خدمات سیار، بیش از ۲۱ هزار تراکنش موفق مالی و غیر مالی ثبت شده که نشان دهنده موفقیت این طرح است. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این مراسم از بخش پشتیبانی و مانیتورینگ VTM بانک بازدید و توسط سامانه ارتباطی این دستگاه با برخی مشتریان به صورت تصویری گفت و گو کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا