ثبت نام تلفن ثابت به صورت حضوری و غیر حضوری درتمامی مناطق مخابراتی کشورانجام می شود

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی کشور به صورت حضوری ویا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بدون محدودیت انجام می شود .

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، سیدمجید صدری با بیان این مطلب تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مجموعه مخابرات ایران عرضه سرویس‌ها ی مطلوب در حداقل زمان در بخش ثابت و دیتاست.
وی در راستای حصول رضایت هر چه بیشتر مشتریان گفت : شهروندان جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانند با سامانه ۲۰۲۱ (واحد ارتباط مردمی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران) تماس بگیرند .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: وجود زیر ساخت های و ظرفیت بالای مجموعه شرکت مخابرات ایران ، همواره در اقتصاد کشور تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه این حوزه در کسب و کار بسیار تاثیر گذار می باشد .
او توجه به نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولان و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.
وی اظهار امیدواری که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا