هواوی در مسیر پیشرفت؛ ثبت رکورد در گینس در کنار نشان‌های معتبر دیگر

به تازگی خبرهای جذابی از رسانه‌های مختلف منتشر شده است. HUAWEI P20 Pro با بیلبورد غول آسای خود که روی ساختمان سرشناس Plaza de España در اسپانیا نصب شده، رکورد جدیدی را در کتاب گینس به ثبت رسانده است.

موبنا – رکوردی که در قالب آن، عنوان بزرگ‌ترین بیلبورد نصب شده در محیط‌های باز، نصیب این محصول شده است. این تمام اخبار با اهمیت مرتبط با این محصول نبوده و گزارش رویدادهای جذاب دیگری که باب میل کاربران و مورد توجه آن‌ها بوده نیز در میان خبرها به چشم می‌خورد. در ادامه نگاهی به این رویدادها خواهیم داشت.

حضور هواوی در CES Asia و کسب سه عنوان برتر
در تاریخ ۱۳ ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی، نمایشگاه CES Asia یا همان نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی آسیا به عنوان رویداد سالیانه‌ای که از نام آن مشخص بوده و در آن محصولات متنوع سطح مصرف‌کننده ِحوزه تکنولوژی به نمایش گذاشته می‌شوند، در شانگهای چین کلید خورد. همچنین در این رویداد کالاهایی که موفق به کسب نشان‌های معتبر این نمایشگاه شدند، در روز ۱۴ام ژوئن معرفی شدند.

هواوی در مسیر پیشرفت؛ ثبت رکورد در گینس در کنار نشان‌های معتبر دیگر

هواوی بهترین عناوین و جایگاه‌های CES Asia را با نمایش محصولاتی که از شهرتی جهانی برخوردارند، نصیب خود کرد. سه محصول کلیدی و سطح بالای این شرکت یعنی HUAWEI P20 Pro، HUAWEI MateBook X Pro و Huawei Routing Q2 عنوان «بهترین دستگاه‌های همراه» را به ترتیب در بخش «ارتباطات»، «کامپیوتر شخصی/تبلت» و «نوآوری چشمگیر»، نصیب خود کردند.

عنوان بزرگ‌ترین بیلبورد محیطی در کتاب رکوردهای گینس
بیلبورد غول آسایی از HUAWEI P20 Pro در نمای اصلی ساختمانی در مادرید اسپانیا به نمایش درآمد. مساحت این بیلبورد ۵۶۷۲.۳۷ متر مربع اعلام شده که برابر با مساحت ۲۰ زمین تنیس است! این اعداد و ارقام باعث شده این محصول هواوی، رکورد جدیدی را برای بزرگ‌ترین تبلیغ نصب شده در محیط‌های باز، در کتاب رکوردهای گینس به خود اختصاص دهد.

هواوی در مسیر پیشرفت؛ ثبت رکورد در گینس در کنار نشان‌های معتبر دیگر

این تبلیغ که عنوان “آینده فرا رسیده است” را یدک می‌کشد، توسط عکاس مطرح اسپانیایی یعنی Eugenio Recunco با استفاده از گوشی هوشمند HUAWEI P20 Pro به ثبت رسیده است. این اثر، بزرگ‌ترین عکس به ثبت رسیده در جهان با استفاده از یک گوشی همراه نیز به حساب می‌آید.
این بوم نقاشی غول‌آسا، تعامل بصری خاص و جذابی بین تصویر و ساختمان ایجاد کرده تا این اثر هنری را در نمایی نزدیک‌تر، پیش روی افراد قرار دهد. این تبلیغ بزرگ، واضح و چشم‌نواز، گردشگران و شهروندان زیادی را در مادرید جذب خود کرده تا با این اثر هنری/تبلیغاتی سلفی بگیرند و یا به تماشای آن بپردازند.

گزارش کیفیت دستگاه‌ها در سال ۲۰۱۸ میلادی، رقابت در بسته ارزیابی شانه به شانه
رویداد GSMA Global Device Summit در شانگهای برگزار شد. در این رویداد، China Mobile گزارش کیفیت دستگاه‌های هوشمند چین را در قالب مستندی به نام China Mobile’s 2018 Smart Hardware Quality Report منتشر کرد. گزارشی که به دو بخش ارزیابی دستگاه و ارزیابی مخصوص تقسیم شده است.
در بخش ارزیابی کلی دستگاه، با در نظر گرفتن دیدگاه‌های بازار، کاربران و رسانه‌ها، سیستم ارزیابی کیفیت دستگاه‌ها، بهینه‌سازی شده است. در این بخش، انتخاب ۱۹ برند و ۵۳ گوشی همراه در دستورکار قرار گرفته تا فرایند ارزیابی آن‌ها در چهار بُعد قابلیت‌های ارتباطی همراه، قابلیت‌های چند رسانه‌ای، کاربردی بودن محصول و نظرات کاربران انجام شده و جایگاه آن‌ها بر اساس بازه‌های قیمتی مختلف، تعیین شود که گوشی‌های هوشمند هواوی در ابعاد مختلف نظیر عملکرد کلی، دوربین و ارتباطات، کارنامه خوبی به نمایش گذاشتند و در بخش ارتباطات، رتبه نخست را کسب کردند.

هواوی در مسیر پیشرفت؛ ثبت رکورد در گینس در کنار نشان‌های معتبر دیگر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا