بهینه‌سازی مصرف باتری توسط اپلیکیشن ShutApp

ShutApp Real Battery Saver اپلیکیشنی برای بهینه‌سازی مصرف باتری است که با متوقف کردن فعالیت‌های غیر ضروری در پس زمینه‌ی گوشی، می‌تواند تاثیر قابل قبولی را در مصرف باتری شما بگذارد.

موبنا – متوقف کردن خودکار برنامه‌هایی که بدون توجیح خاصی مشغول فعالیت در پس زمینه‌ی گوشی هستند، به قدری می‌تواند در نحوه‌ی مصرف باتری‌های موبایل موثر باشد که احتمالا در اولین تجربه‌ای که از اپلیکیشن‌های مشابه ShutApp Real Battery Saver داشته‌اید، شمارا از نتیجه‌ی به دست آمده متعجب کرده‌اند. همانطور که تبادل اطلاعات توسط اپلیکیشن‌های بلااستفاده باعث تمام شدن هر چه زودتر بسته‌های اینترنتی می‌شوند، فعالیت آن‌ها در پس زمینه‌ی گوشی نیز تاثیری مشابه در باتری موبایل دارد؛ به طوری که با وجود آنکه شاید استفاده‌ای از آن‌ها نکنید، این اپلیکیشن در حال استفاده از رم، پردازنده و در نتیجه باتری دستگاه‌هوشمند شما هستند. ShutApp Real Battery Saver یکی از اپلیکیشن‌های شناخته شده‌ای است که می‌تواند با انجام متدهای خاصی، و با بستن برنامه‌های بلااستفاده، مصرف باتری را در گوشی شما بهینه کند.

shutapp 2 2bf2d

برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت باتری که از ظاهر چندان کاربرپسندی برخوردار نیستند، ShutApp Real Battery Saver از یک رابط کاربری جذاب و شیک پشتیبانی می‌کند که ظاهر بروز، حرفه‌ای و گویا را در اختیار کاربران می‌گذارد؛ به طوری که در اولین استفاده از برنامه نیز، متوجه تمام امکانات و بخش‌های آن خواهید شد. غیرفعال کردن برنامه‌های غیر‌ضروری که باعث مصرف بیش از اندازه‌ی باتری می‌شوند، خاتمه دادن به اپلیکیشن‌ها با Task Killer قدرتمند و متوقف کردن برنامه‌ها هنگام خاموش شدن صفحه از امکاناتی هستند که به هر چه محبوب‌تر شدن این اپلیکیشن کمک فراوانی کرده‌اند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بهینه‌سازی مصرف باتری توسط اپلیکیشن ShutApp

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا