زندگی راحت‌تر با گلکسی S9 سامسونگ

پرچمداران جدید گوشی‌های سامسونگ ترکیبی هستند از روش‌هایی نوین برای ثبت خاطرات شما، مولتی‌تسکینگ و لذت بردن از انواع سرگرمی‌ها.

موبنا – گلکسی‌های S9 و S9+ به شما امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی انواع دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا (IoT) را تنها با استفاده از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ کنترل کنید. در ادامه بررسی خواهیم کرد که این قابلیت قدرتمند چطور زندگی شما را ساده‌تر می‌کند.

زندگی راحت‌تر با گلکسی S9 سامسونگ

اپلیکیشن SmartThings چیست؟

اپلیکیشن SmartThings برای اولین بار در ماه مارس عرضه شد تا امکان کنترل انواع دستگاه‌های هوشمند را در یک رابط کاربری ساده فراهم کند. به این ترتیب مدیریت همه جوانب زندگی اینترنتی شما چه در خانه، چه در محل کار و چه در حال حرکت به شکلی ساده انجام خواهد شد.

هدف از طراحی این اپلیکیشن حذف پیچیدگی انجام امور مختلف در زندگی روزمره بود که این کار با تسهیل تعامل میان دستگاه‌های مختلف مجهز به اینترنت اشیا در خانه شما انجام می‌شود. نسخه جدید اپلیکیشن SmartThings قابلیت‌های قبلی این اپلیکیشن را با دیگر اپلیکیشن‌های سامسونگ در حوزه اینترنت اشیا مانند Samsung Connect, Smart Home و Smart View ترکیب کرده و تجربه‌ای یکپارچه از همه دستگاه‌های سازگار با SmartThings را برای کاربر ایجاد می‌کند.

لیست دستگاه‌های سازگار با این اپلیکیشن هر روز بلندتر می‌شود و همانطور که در نمایشگاه CES 2018 اعلام شد، اکنون سری جدید یخچال‌های Family Hub و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هم در این لیست قرار گرفته‌اند.

زندگی راحت‌تر با گلکسی S9 سامسونگ

زوج کامل

اپلیکیشن SmartThings در کنار گوشی گلکسی S9 تمامی ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت ساده خانه را در اختیار کاربران قرار داده و به آنها امکان می‌دهد به راحتی محتواهای مختلف را با هم به اشتراک گذاشته و از آن لذت ببرند.

این اپلیکیشن گلکسی S9 را به یک کنترل همه‌کاره برای انواع دستگاه‌ها تبدیل کرده و به کاربر امکان می‌دهد از گوشی خود برای انواع کارها استفاده کند مثلا اینکه چه کسی پشت در است یا اینکه برای آماده کردن ناهار امروز چه موادی داخل یخچال فامیلی‌هاب دارید و یا حتی هشدار درباره اینکه چه زمانی باید لباسشویی‌تان را روشن کنید یا خانه را جارو بکشید.

دوربین گلکسی S9 به شکلی طراحی شده است که روش ثبت میلیون‌ها لحظه خاطره‌انگیز در زندگی روزمره‌مان را متحول کرده است. این دوربین در ترکیب با SmartThings شیوه ای جدید و جذاب را برای اشتراک‌گذاری این لحظات به کاربر می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای باورنکردنی که با گوشی گلکسی S9 خود گرفته‌اید را به راحتی روی تلویزیون هوشمند سامسونگ، یخچال فامیلی‌هاب یا دیگر نمایشگرهای سازگار بفرستید.

اپلیکیشن SmartThings اکنون وارد تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هم شده است و به این ترتیب تنظیم این تلویزیون‌ها از همیشه ساده‌تر شده است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به لاگین و یا اپلیکیشن‌های موردعلاقه خود را مستقیما از روی گوشی گلکسی S9 خود وارد تلویزیون کنید. به این ترتیب تجربه شما از تماشای تلویزیون شخصی‌تر و دلپذیرتر از قبل خواهد شد.

ترکیب گوشی گلکسی S9 و اپلیکیشن SmartThings جدا از ساده‌تر کردن فعالیت‌های روزمره و کمک به اشتراک‌گذاری لحظات خاص بین اعضای خانواده، به همه کمک می‌کند دستگاه‌های هوشمند و البته زندگی متصل خودشان را ساده‌تر و بهتر از همیشه مدیریت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا