سهم بازار هوآوی در خاورمیانه و آفریقا بیش از ۳۱ درصد رشد کرد

در نیمه اول سال ۲۰۱۸ عرضه گوشی های هوشمند هوآوی به سرعت در خاورمیانه و آفریقا رشد کرد و بازدهی بسیار عالی از خود نشان داد.

موبنا – هوآوی، به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی های هوشمند در دنیا، بر مبنای گزارش GFK موفق شده سهم بازار خود را در خاورمیانه و آفریقا بیش از ۳۱ درصد افزایش دهد که این امر نشان از بازده بالای گوشی های این شرکت دارد که موجب چنین رشدی در این منطقه شده است. بر مبنای گزارش GFK در ماه مِی ۲۰۱۸، سهم بازار هوآوی در خاورمیانه به ۲۱ درصد رسیده است که این نشان از رشدی بیش از ۳۱ درصد نسبت به ماه دسامبر ۲۰۱۷ دارد. علاوه بر این، سهم “ارزش” بازار هوآوی هم از دسامبر ۲۰۱۷ تا مِی ۲۰۱۸ بیش از ۳۵ درصد رشد داشته و به ۱۹ درصد رسیده است.
تلاش هوآوی در بازار خاورمیانه و آفریقا به دلیل اهمیت آن در کنار تعهد این برند به نوآوری موجب رشد استثنایی و سریع این برند در نیمه اول سال ۲۰۱۸ شده است. سهم بازار هوآوی در کشورهایی از منطقه رشدی چشمگیرتر نسبت به سایر بازارها داشته است و در بسیاری از کشورها در خاورمیانه و آفریقا به بیش از ۲۰ درصد رسیده است.
هوآوی اخیراً گوشی های پرچم دار سری Huawei P20 را با دوربین های قدرتمند و بهره گیری از هوش مصنوعی رونمایی کرد. گوشی Huawei P20 Pro در این سری برای اولین بار از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با لنزهای سه گانه لایکا عرضه شده است و توسط رسانه های معتبر جهانی تحسین شده است. گوشی های این سری از زمان عرضه در مارس ۲۰۱۸ در بازه سه ماهه به فروش شش میلیون دستگاه رسیده است. این آمار نشان از ۸۱ درصد رشد نسبت به عرضه سری قبل پرچم داران P یعنی Huawei P10 در سال ۲۰۱۷ است.
انتظار می رود هوآوی طی ماه آینده نوآوری های بیشتری در سری گوشی های هوشمند خود به کاربران عرضه کند و راه این شرکت در مسیر رشد در خاورمیانه و آفریقا همچنان ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا