مدیریت دانلود در ویندوزفون با File Downloader

File Downloader اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید دانلودهای خود را مدیریت کنید و علاوه بر در اختیار داشتن امکاناتی همچون دانلود در پس زمینه، قادر به Pause/Resume کردن عملیات دانلود نیز باشید.

موبنا – فایل‌های بسیاری وجود دارد که ممکن است نیاز به دانلود آن‌ها داشته باشیم و از آنجایی که دسترسی به کامپیوتر در همه جا ممکن نیست، وجود یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت دانلودها به امری ضروری تبدیل شده است. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای مدیریت فایل‌های دانلودی منتشر شده که File Downloader یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای گوشی‌های ویندوزفون است و علاوه بر ارائه‌ی یک دانلود منیجر فوق العاده، مرورگر جداگانه‌ای را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید به کمک آن، با کلیک روی هر فایل دانلودی، مدیریت آن را به File Downloader بسپارید.

file downloader2 06c80

File Downloader از تمام فرمت‌های رایج صوتی، تصویری، اسناد و… پشتیبانی می‌کند و کافی است تا لینک فایل‌های مورد نظرتان را در آن کپی کنید تا عملیات دانلود آغاز به کار کند. کلیک روی فایل‌های دانلودی در هر مرورگری شما را به File Downloader منتقل خواهد کرد با این حال در صورتی که بعد از لمس لینک‌های دانلود این اتفاق نیفتاد، می‌توانید با کپی کردن لینک مورد نظر و وارد کردن آن در این برنامه، فایل مورد نظر را دانلود کنید. برای دریافت این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

مدیریت دانلود در ویندوزفون با File Downloader

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا