«رهام» محصول جدید سایپا معرفی شد

با حضور استاندار فارس , نمایندگان مجلس شورای اسلامی , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه “رهام” خودرو جدید گروه سایپا که نخستین محصول از سری SP100 به شمار می‌رود در شیراز معرفی شد.

موبنا – همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان فارس خودرو “رهام” که محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است و پس از سرمایه‌گذاری این گروه در زمینه طراحی و ساخت پلت‌فرم، به عنوان اولین محصول این پلت‌فرم به شمار می‌رود، معرفی شد.
“رهام” یک خودروی سدان در کلاس C است که پیشتر تست‌های ایمنی سه ستاره انکپ(NCAP) را با موفقیت پشت سر گذاشته و با برخورداری از امکاناتی مانند فرمان برقی، گیربکس اتوماتیک، کروز کنترل، شش کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، سیستم ترمز پیشرفته، سیستم‌ هشداردهنده عابر پیاده، مانیتور نمایش اطلاعات خودرو، مالتی مدیا و سیستم سنسور و دوربین دنده عقب و پارک خودرو، تهویه هوای اتوماتیک و بسیاری سیستم‌های دیگر، می‌تواند به‌عنوان رقیب خودروهای پیشرفته موجود در بازار شناخته شود.
حجم موتور این خودرو ۱۶۵۰ سی‌سی با توان تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت است و قرار است در سه مدل سواری، کراس‌اوور و هاچ‌بک تولید و به بازار عرضه شود.

«رهام» محصول جدید سایپا معرفی شد

«رهام» محصول جدید سایپا معرفی شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا