با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت

مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در شیراز گفت: نمایندگی‌های سایپا به‌عنوان نماینده بزرگ‌ترین خودروساز کشور تاکنون حمایت و همکاری متعهدانه و صادقانه‌ای از برنامه‌های کلان سازمان داشته اند.

موبنا – وی با بیان این‌که گروه سایپا همواره به‌دنبال هدایت سرمایه‌های خود به سمت تولید بوده است،افزود: تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ایم تا باهدف حفظ سهم بازار خود به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده خودرو در کشور، محصول جدید خود را آماده کنیم.

جهرودی ادامه داد: تحریم‌ها ما را از مسیر تولید و صنعت منحرف نخواهد کرد و ما با قدرت در میدان تولید و رقابت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

جهرودی با اشاره به تحولات بورس گفت: خبرهای خوبی را در مجمع سایپا اعلام خواهد شد چون تحریم‌ها در وضعیت سایپا تاثیری نخواهد داشت و این مجموعه به راه خود ادامه می‌دهد.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارزش دارایی‌های این مجموعه به جایگاه منطقی خود رسیده و تلاش و برنامه‌ریزی‌های جدید باهدف سودآوری و پیشرفت این بنگاه اقتصادی در حال انجام است.

وی در پایان این مراسم و در جمع نمایندگان استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر با تشکر از همکاری و حمایت همه جانبه آنها اعلام کرد شیراز بیشترین تعداد پیشکسوتان عرصه فروش و خدمات پس از فروش را در کل کشور دارد و از نظر رتبه بندی بعد از تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا