حرکات تمرینی و اطلاعات ورزشی در ویندوزفون با Abs Workout

Abs Workout اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی در زمینه‌ی تناسب اندام است و در صورتی که اهل ورزش باشید، می‌تواند یک همراه خوب برای شما باشد.

موبنا – در صورتی که به دلیل وقت کم یا دلایل دیگر نمی توانید به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید، Abs Workout اپلیکیشن بسیار مناسبی برای شما است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌ای کامل در زمینه‌ی ورزش‌ها و نرمش‌های خانگی را در اختیار داشته باشید. برنامه‌های تمرینی و دیگر اطلاعات موجود در Abs Workout به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌اند اما می‌توانید جهت امکانات اضافه‌ای مانند پخش موزیک هنگام تمرین‌ها، نسخه‌ی کامل آن را خریداری کنید. در صورتی که حس می‌کنید اطلاعات ورزشی این اپلیکیشن و شیوه‌های تمرینی معرفی شده در آن برایتان کافی خواهد بود و نیازی به پخش موسیقی در حین تمرین‌های خود ندارید می‌توانید به صورت کامل رایگان از این برنامه استفاده کنید.

abs workout2 86471

Abs Workout حرکت‌های موجود را به کمک انیمیشن‌هایی کاملا گویا به شما آموزش خواهد داد و در صورتی که هیچ پیش زمینه‌ای از ورزش و اطلاعات ورزشی نداشته باشید نیز می‌توانید به کمک این اپلیکیشن از چگونگی انجام حرکات و فواید هرکدام با خبر شوید. گرافیک و محیط کاربر پسند، سه درجه‌ی سختی برای تمرین کردن، انیمیشن‌های HD، تقویم برای برنامه ریزی و عدم نیاز به اینترنت از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

حرکات تمرینی و اطلاعات ورزشی در ویندوزفون با Abs Workout

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا