بازی فکری Clear The Tiles

Clear The Tiles یکی دیگر از عناوین ساخته شده توسط سازندگان بازی‌های محبوبی همچون What’s My IQ است که برای به چالش کشیدن دوباره‌ی شما، این بار در شرایطی سخت‌تر، برگشته است.

موبنا – در عنوان Clear The Tiles هدف بازی مانند دیگر بازی‌های هم سبک خود، از بین بردن آیتم‌های هم‌رنگ است که با کمی تنوع، در این بازی به صورت اشکال مختلف به نمایش در آمده‌اند، به این معنا که برای مثال رنگ بنقش به مربع‌ها، و رنگ نارنجی به دایره‌ها اختصاص داده شده است. تعداد این آیتم‌ها در هر مرحله بیشتر خواهد شد و زمانی پیروز این بازی خواهید شد که تمام آیتم‌های رنگی را از بین برده باشید.

Clear-the-Tiles2

این بازی دارای بیش از ۳۰۰ مرحله‌ی مختلف است که تعداد بسیار بالا و قابل توجهی برای این سبک بازی به حساب می‌آید. این ۳۰۰ مرحله در ۵ سطح سختی مختلف، قابل بازی کردن هستند و شما می‌توانید انتخاب کنید که این بازی را با راحتی و آسودگی‌خاطر به انتها برسانید، یا اینکه یکی از سخت‌ترین بازی‌های عمرتان را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی را تجربه کرده و خود را به چالش بکشید. به خصوص در بخش رکوردی بازی که باید با کمترین تعداد حرکت این آیتم‌های رنگی را از بین ببرید. برای دانلود این بازی که برای گوشی‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بازی فکری Clear The Tiles بازی فکری Clear The Tiles

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا