فراخوان انتخاب شعار شرکت مخابرات ایران تا پنجم مرداد تمدید شد

شرکت مخابرات ایران به‌منظور اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم «شعار» بر اساس وظایف و کارکردهای سازمان و تسهیل ارتباط بین برند و مخاطب، در نظر دارد شعاری برای سازمان از طریق فراخوان و با مشارکت عموم مردم انتخاب نماید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، شعار سازمانی در مجموعه، به‌عنوان اهرمی نیرومند که مسیر نیل به اهداف سازمانی را هموار می‌سازد، در مدیریت علمی امروز موردتوجه فراوان است؛ بنابراین به‌منظور تقویت روحیه مشارکت و ارج نهادن به نظرات کارکنان و مشتریان سازمان، ارائه شعار شرکت مخابرات ایران از طریق فراخوان و با مشارکت عموم مردم، کارکنان و مشتریان در نظر گرفته‌شده است.
یک شعار مناسب برای مجموعه‌ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران، علاوه بر اعتباربخشی به هویت بنگاه اقتصادی و تعمیق ارزش‌های سازمانی، در درون خود عنصری کلیدی از اهداف، منافع و رویکردهای سازمان را به نمایش می‌گذارد.
طبق تصمیم مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای بهتر، زمان معین برای این منظور تغییر کرد و با تغییر زمان‌بندی، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان پنجم مردادماه نظرات خود را به آدرس پست الکترونیکی info@tci.ir ارسال فرمایند.
شایان‌ذکر است از بین پیشنهادهای ارائه‌شده، به پیشنهاد برتر، سه عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا