Huawei Mate 10 Pro؛ همراهی قدرتمند متناسب با سلیقه شما

این گوشی ها از قدرت زیادی در انجام کارهای شخصی روزمره برخوردار است و فراتر از آن می توانید حتی انتظار انجام کارهای اداری مانند یک کامپیوتر شخصی را از آن داشته باشید.

موبنا – این محصول به چیپ‌ست مجهز به امکان پردازش عصبی برای هوش مصنوعی و رابط کاربری EMUI 8.0 در آندورید ۸ مجهز شده که الگوهای رفتاری شما را درک می‌کند. با این توضیحات، احتمالاً حدس زده‌اید که از چه محصولی حرف می‌زنیم. بله این محصولات گوشی های سری HUAWEI Mate 10 هستند.

در گوشی Huawei Mate 10 Pro در کنار باطن قدرتمند، به ظاهر گوشی نیز توجه بسیاری شده و این گوشی در رنگ‌های قهوه‌ای موکا، خاکستری ، آبی کبود و صورتی عرضه شده است که در ادامه نگاهی به این رنگ‌ها در گذر از بررسی قابلیت‌ها و امکانات میت ۱۰ پرو خواهیم داشت.

 

قهوه‌ای موکا: شکوه بی‌هیاهو 

در این رنگ خبری از جارزدن و تبلیغات نیست! و در عوض تمرکز روی سرسختی و پایداری است که تجلی آن در باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی این محصول که از تکنولوژی شارژ سریع HUAWEI SuperCharge هم بهره‌مند شده، نمایان شده است. همچنین استفاده از تراشه امنیتی inSE نیز، دست‌یابی به حفاظت امنیتی در سطح استاندارد حوزه‌های مالی را به ارمغان آورده تا احساس امنیتی که همیشه در گوشی‌های هوشمند به دنبال آن بودید، اکنون در اختیار شما قرار گیرد.

Huawei Mate 10 Pro؛ همراهی قدرتمند متناسب با سلیقه شما

خاکستری: با پرستیژ اما اسپرت

رنگ خاکستری این محصول را می‌توان معرف یک مهندس توانا به حساب آورد که با وجود پردازش‌های گرافیکی، انجام بازی‌های سه بعدی سنگین و استفاده از نرم‌افزارهای طراحی، به سختی می‌تواند میت ۱۰ پرو را به چالش بکشد. علاوه بر این، پویایی خاکستری Huawei Mate 10 Pro را می‌توان در توانایی مشاهده فیلم‌ها و گفتگو با دیگران به طور همزمان و از طریق قابلیت تقسیم هوشمندانه صفحه‌نمایش، تجربه کرد.

Huawei Mate 10 Pro؛ همراهی قدرتمند متناسب با سلیقه شما

آبی کبود  : عمیق و پر احساس

به دنبال محصولی هستید که شما را در اوقات فراغت و ثبت خاطرات شیرین به شایستگی همراهی کند؟ خواستار استفاده از دوربینی با گشودگی دیافراگم فوق‌العاده f/1.6 و لنز دوگانه و گران‌قیمت ِ Leica SUMMILUX-H برای ثبت تصاویری درخشان و باکیفیت هستید؟ مهم نیست کجا می‌روید، نگران نباشید؛ پشتیبانی از آنتن دوگانه وای‌فای و دو سیم‌کارت ۴G به طور همزمان که با اکثر اپراتورهای موبایل در سراسر جهان سازگار است، این امکان را به شما خواهد داد تا دور دنیا را بی‌دغدغه سفر کنید.

Huawei Mate 10 Pro؛ همراهی قدرتمند متناسب با سلیقه شما

Mate در لغت به معنای دوست صمیمی است و Mate 10 Pro هواوی با تراشه اختصاصی هوش‌مصنوعی، صداهای محیطی مزاحم را حتی در شلوغ‌ترین و پر سر و صدا‌ترین مکان‌ها تا حد فوق‌العاده‌ای حذف می‌کند تا شما بتوانید با دوستان صمیمی خود در هر محیطی تا سر حد زمزمه کردن، شفاف و رسا صحبت کنید!

هر چند انتخاب‌های متعدد برای رنگ این محصول درنظر گرفته شده اما باطن و هسته داخلی همه آن‌ها، ثابت است. سری Mate 10 که روی بهبود تجربه عملی در استفاده روزمره در کنار رنگ‌بندی متنوع تمرکز کرده است؛ عملکردی با بازده بالا، خوب و هوشمندانه را در کنار کارایی فوق‌العاده و قدرتمند ِ باتری و تراشه‌های هوش مصنوعی قرار می‌دهد.

به این ترتیب، HUAWEI Mate 10 نه تنها یک گوشیِ به معنای واقعی کلمه هوشمند و تواناست بلکه همراهی طولانی مدت و دوست‌داشتنی در تمامی سناریوهای زندگی روزمره شماست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا