مبارزه با زامبی‌ ها در بازی Stupid Zombies 2

Stupid Zombies 2 یکی دیگر از صدها بازی ساخته شده با محوریت حمله‌ی زامبی‌ها است که مورد توجه بسیاری از کاربران اندروید و آی‌او‌اس قرار گرفته و بسیار سرگرم کننده است.

موبنا – معمولا زامبی‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. زامبی‌های کند و تنبل که نمونه‌اش را در بازی Plant Vs Zombies مشاهده کرده‌اید و نمونه‌ی دیگر زامبی‌های پرجنب و جوش و سرعتی که در بازی‌هایی نظیر Resident Evil 4 (و نسخه‌های بعد آن) وجود دارند. در این بازی اما زامبی‌ها، ساکن هستند و به سمت شما حرکت نمی‌کنند که شاید به همین دلیل نیز اسم بازی “زامبی‌های احمق” است. به عبارت دیگر در این بازی خطری شما را تهدید نمی‌کند و تنها دغدغه‌ی شما، کشتن زامبی‌ها خواهد بود و هرچه این امر با تعداد تیر کمتری به سرانجام رسد، ستاره‌های دریافتی شما نیز برای هر مرحله افزایش خواهد یافت. در این بازی شما دو کاراکتر مختلف مرد و زن در اختیار دارید که هیچ تفاوتی در قدرت‌ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهند ندارند. شیوه‌ی انجام بازی نیز به این صورت است که در هر مرحله شما و چند زامبی در نواحی مختلف قرار گرفته‌اید و بدون آنکه از جای خود تکان بخورید، باید با نشانه‌گیری‌های هدفمند، تمام زامبی‌ها را از بین ببرید. البته این موضوع آسان نخواهد بود چرا که در هر مرحله تعداد محدودی تیر در اختیار دارید که باید تنها با همین تعداد، تمام زامبی‌ها را از پا در بیاورید تا به مرحله‌ی بعدی راه یابید. تنها امری که باید مورد توجه خود قرار دهید انتخاب بهترین زاویه‌ی تیر‌اندازی است که بعد از گذر از چند مرحله، مهارت شما در این زمینه افزایش خواهد یافت.

stupidzom2

با وجود آنکه در مراحل ابتدایی با زامبی‌هایی بی‌خطر سروکار دارید، با رسیدن به مراحل انتهایی، زامبی‌هایی که دارای سلاح‌های مختلف هستند و با یک تیر ازبین نمی‌روند نیز به بازی اضافه خواهند شد تا کار شما را برای گذر این مراحل سخت‌تر کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این بازی ۶۰۰ مرحله‌ی مختلف وجود دارد که تعداد بسیار بالایی برای یک بازی به حساب می‌آید به طوری که تمام کردن آن ممکن است چند ماه به طول بینجامد. گرافیک روان و دلنشین بازی، موسیقی متن هیجان انگیز و بعضا خنده‌دار، حجم مناسب و گیم‌پلی عالی از دیگر ویژگی‌های Stupid Zombies 2 هستند. این بازی برای سیستم‌عامل‌های موبایل از جمله اندروید و آی‌او‌اس، و همچنین برای کامپیوتر(ویندوز ۸) نیز منتشر شده است که از لینک‌های زیر می‌توانید آنها را دریافت کنید.

دانلود نسخه‌ی مخصوص ویندوز ۸

مبارزه با زامبی‌ ها در بازی Stupid Zombies 2 مبارزه با زامبی‌ ها در بازی Stupid Zombies 2 مبارزه با زامبی‌ ها در بازی Stupid Zombies 2

 

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا