نسخه‌ی رسمی ShareIt برای ویندوزفون

ShareIt اپلیکیشنی برای انتقال فایل‌ها از طریق وای فای میان دو گوشی است که به تازگی نسخه‌ی رسمی آن برای ویندوزفون نیز منتشر شده است.

موبنا – Shareit مدتی بعد از همه‌گیر شدن Zapya، توسط کمپانی Lenovo شروع به کار کرد؛ اما با توجه به امکانات و کیفیتی که در ساخت و طراحی خود به کار برده بود، به سرعت به رقیبی فوق‌العاده سر‌سخت برای Zapya تبدیل شد. به‌طوری که اگر در گوشی کاربری، Zapya نصب نباشد، به طور حتم Shareit را مشاهده خواهید کرد. این اپلیکیشن نسبت به Zapya از طراحی زیباتری برخوردار است و به طور ساده‌تری به شما امکان ارسال فایل را می‌دهد. با این حال در برخی امکانات مانند بازی‌های دو نفره نسبت به Zapya ضعیف‌تر است. این اپلیکیشن نیز مانند همتای خود از کلاینت ویندوزی برخوردار است و می‌توانید به راحتی برای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر نیز از آن استفاده کنید.

shareit 2 88668

ناگفته نماند این برنامه یک برتری مهم نسبت به Zapya دارد و آن مواجه نشدن با ارور کم بودن فضا است. در استفاده از برنامه zapya به خصوص در گوشی‌های سونی، برخی مواقع هنگام ارسال فایل با ارور نبود فضای کافی مواجه می‌شوید؛ در حالی که چندین گیگابایت فضای خالی در گوشی شما وجود دارد. در این مواقع اپلیکیشن Shareit بدون هیچ مشکلی اقدام به ارسال فایل می‌کند. سازنده‌ی نرم‌افزار نیز ادعا دارد که این برنامه سریع‌ترین برنامه‌ی دنیا برای انتقال فایل است و آن را به عنوان The world’s fastest way یاد کرده است. محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین، قابلیت ارسال و انتقال عکس، موزیک و…، قابلیت ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث، بدون نیاز به هرگونه هزینه و اتصال به اینترنت و ساپورت تا ۵ دستگاه از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن فوق‌العاده است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نسخه‌ی رسمی ShareIt برای ویندوزفون نسخه‌ی رسمی ShareIt برای ویندوزفون نسخه‌ی رسمی ShareIt برای ویندوزفون نسخه‌ی رسمی ShareIt برای ویندوزفون

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا