صداهای آرامش بخش طبیعت در Relax Melodies

Relax Melodies اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که مجموعه‌ای از موسیقی‌های آرام‌بخش را در کنار هم جمع‌آوری کرده تا هر زمان از روز که احساس کردید به یک موسیقی آرام و دلنشین نیاز دارید، بتوانید از آن استفاده کنید.

موبنا – اگر از علاقه‌مندان به موسیقی باشید احتمالا خودتان به تاثیر فوق‌العاده‌ی موسیقی در آرامش ذهنی اذعان خواهید داشت. کاربرانی هم که چنین عقیده‌ای ندارند نیز می‌توانند با یک جستجوی ساده در گوگل به تحقیقات و مستندات علمی چنین موضوعی دسترسی داشته باشند. البته موضوعی که در این بین و بخصوص در بخش آرام کردن ذهن تاثیر دارد وابسته به نوع موسیقی است. در یک تحقیق علمی و با بررسی امواج مغزی مشخص شد که گوش دادن به یک موسیقی راک، نه تنها ذهن را آرام نمی کند، بلکه فعالیت‌های مغزی و امواج آن را به شدت افزایش می‌دهد. در مقابل شخص مورد آزمایش بعد از دقایقی، به یک موسیقی آرام و هارمونیک گوش می‌دهد که این بار شاهد امواج آرام و نرمال ذهنی هستیم. برخلاف مبحث غم و شادی در موسیقی که مخالفان سرسختی برای نقض نظریه‌ی «گوش دادن به موسیقی شاد انسان را شاد، و گوش دادن به موسیقی غمگین انسان را محزون می‌کند» دارد، این بحث کاملا مورد پذیرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسیقی‌های راک و خشن نیز می‌دانند که از گوش دادن این موسیقی‌ها، هرچیزی که نصیبشان شود، آرامش عمیقی از آن نیست. Relax Melodies اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌بخش را در خود جمع آوری کرده تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

relax melodies2 e1ea4

نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد استفاده از صداهای طبیعت در این برنامه است که این واقعیت را یادآوری می‌کند که هرآنچه انسان برای یک زندگی آرام و خوب لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. از دارو و تغذیه گرفته تا آرامش روحی. خوشبختانه صداهای موجود در Relax Melodies به صورت آفلاین قابل استفاده هستند و برای گوش دادن به آن‌ها نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. اگر به صدای طبیعت و این نجواهای آرامش‌بخش علاقه مند هستید و دوست دارید صداهایی نظیر امواج دریا، بارش باران، آواز پرندگان، وزش باد و … را همیشه و همه جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Relax Melodies را به هیچ وجه از دست ندهید. جالب ترین ویژگی Relax Melodies را نیز می‌توان امکان ادغام صداها دانست؛ به طوری که برای مثال می‌توانید با پخش همزمان صدای باران و آواز پرندگان، صحنه‌ی رویایی و دلخواه خود را به وجود بیاورید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

صداهای آرامش بخش طبیعت در Relax Melodies صداهای آرامش بخش طبیعت در Relax Melodies صداهای آرامش بخش طبیعت در Relax Melodies صداهای آرامش بخش طبیعت در Relax Melodies

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا