تصویب پیشنهاد مدیرعامل برای کمک هزینه های رفاهی شاغلین شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۷ در هیئت مدیره

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصویب کمک هزینه های رفاهی شاغلین شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۷ که با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال ۱۳۸۹ تنظیم شده، در جلسه هیئت مدیره مورخ ۱۹ تیرماه خبر داد و افزود: موضوع پرداخت کمک هزینه های رفاهی سال ۱۳۹۷ کارکنان بازنشسته نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات معوقه کارکنان در اسرع وقت طبق مصوبه ۱۹ تیرماه هیئت مدیره در اولویت است، گفت: کمک هزینه های رفاهی شاغلین در سال ۱۳۹۷ تصویب شد و پرداخت کمک هزینه های رفاهی کارکنان بازنشسته نیز در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
مهندس سید مجید صدری با تاکید بر لزوم حفظ شان و کرامت تمام کارکنان و به خصوص بازنشستگان شرکت که سرمایه های ماندگار شرکت هستند افزود: با توجه به بررسی های انجام شده در هیئت مدیره در مورد توجه به مشکلات معیشتی کارکنان، همان حساسیت و چه بسا بیشتر بر مشکلات و دغدغه های بازنشستگان شرکت مخابرات ایران وجود دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: تمرکز اخیر هیئت مدیره بر مسائل اساسی کارکنان و بازنشستگان، قطعا موجب پیدا شدن راه حل مناسب برای تمام مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان وبازنشستگان خواهد بود.
وی افزود: طی روند اداری تصویب موارد رفاهی و دیگر موارد مربوط به آیین نامه در اسرع وقت در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد و امیدواریم در کمترین زمان ممکن، حداکثر مطالبات قانونی و به حق کارکنان و بازنشستگان گرامی را برآورده سازیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا