یادآوری قرص، دارو و وقت دکتر با MediSafe Meds & Pill Reminde

MediSafe Meds & Pill Reminder اپلیکیشنی بسیار مفید برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که به کمک آن می‌توانید یادآورهای گرافیکی و متعددی را برای زمان‌های مصرف دارو یا مراجعه به پزشک تنظیم کنید.

موبنا – بدون استثنا همه‌ی ما بارها و بارها به بیماری‌های مختلف مبتلا شده‌ایم و قرص‌های بسیاری را در طول سال‌های زندگی مصرف کرده‌ایم که همگی آن‌ها وجهی مشترک و مهم را دارا بودند با نام ساعت مصرف. تقریبا تمام قرص‌های موجود، از قرص‌های ساده‌ی سرماخوردگی تا قرص‌های بیماری‌های جدی‌تر نیازمند مصرف در یک زمان خاص هستند. ساعتی که زمان خوردن قرص‌ها، یا فاصله‌ی زمانی بین دو قرص را مشخص می‌کند فوق العاده با اهمیت است به طوری که با رعایت نکردن آن، تاثیری که باید را روی فرد بیمار نخواهد داشت. البته همیشه همه چیز به همین آسانی و بی خطری نخواهد بود و بیماری‌هایی وجود دارند که اگر قرص‌های مربوطه را به طور منظم و مرتب مصرف نکنید، ممکن است خطرات جانی بسیاری در پی داشته باشد. از همین رو وجود اپلیکیشن‌هایی که مسئول یادآوری مصرف دارو‌ها باشند به شدت لازم و ضروری است که MediSafe Meds & Pill Reminder نیز یکی از شناخته شده‌ترین و البته محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه به حساب می‌آید.

medisafe meds pill reminder2 ebf2b

MediSafe Meds & Pill Reminder از ظاهری زیبا و کاربرپسندی برخوردار است و می‌توانید تعداد نامحدودی آیتم یادآوری برای مصرف دارو یا مراجعه به پزشک در آن مشخص کنید. نکته‌ی بسیار جالبی که در این اپلیکیشن وجود دارد امکان همگام سازی آنلاین آن است به طوری که می‌توانید با نصب آن در گوشی دیگر افراد خانواده یا حتی گجت‌های پوشیدنی، اطلاعات موجود در اپلیکیشن شخص یا اشخاص خانواده را در تمام دستگاه‌ها در دسترس داشته باشید تا حتی اگر شخص مورد نظر از خوردن داروی خود بازداری کرد، شما با مطلع شدن از زمان مصرف داروی او، به نوعی او را وادار به مصرف دارو کنید. در بخش دیگری که با عنوان برنامه‌ی امروز در دسترس قرار گرفته است می‌توانید نوبت‌های پزشکی خود را به طور کامل مدیریت کنید و با ثبت زمان و روز مراجعه به پزشک، نوبت‌های دکتر خود را نیز به طور مداوم به یاد داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

یادآوری قرص، دارو و وقت دکتر با MediSafe Meds & Pill Reminde یادآوری قرص، دارو و وقت دکتر با MediSafe Meds & Pill Reminde یادآوری قرص، دارو و وقت دکتر با MediSafe Meds & Pill Reminde

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا