خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۳ ژوئن، کنفرانس توسعه دهندگان و شرکای جهانی هواوی، Digix2018 در انستیتو تحقیقاتی این شرکت در پکن برگزار شد.

موبنا – در کنار هزاران شریک تجاری و توسعه‌ دهنده از سراسر جهان، هواوی تمرکز خود را در این رویداد روی محور “Open & Innovation” (آزاد و نوآورانه) گذاشته و به بررسی اکوسیستم جهانی نوآوری در قالب ارتباطات، هوشمندی و جهانی‌سازی پرداخت. همچنین هواوی در انجمن تخصصی زیر شاخه این رویداد که در تاریخ بیست و سوم ژوئن برگزار شد، جزئیاتی را از استراتژی جهانی خود در خصوص خدمات ابری اختصاصی خود ارائه داد.

در اجلاس رهبری ِ “Open & Innovative” یا همان “آزاد و نوآورانه”، Yu Chengdong، مدیرعامل هواوی گفت: طی سال ۲۰۱۷ ، عرضه گوشی‌های هوشمند هواوی به ۱۵۳ میلیون دستگاه رسید. در سال ۲۰۱۸ ، عرضه ۲.۵ ماهه گوشی‌های سری P20 به شش میلیون دستگاه رسید و این در حالی است که استقبال بازار جهانی برای این سری، با افزایش ۱۵۰ درصدی در مقایسه با نسل قبل روبرو شده است. خدمات ابری نیز در پروسه جهانی‌سازی شتاب گرفته‌اند تا سرویس‌ها و محتوای با کیفیت و با دقت بالا را در اختیار بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده در بیش از ۱۷۰ کشور جهان قرار دهند.

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

Yu Chengdong مدیر گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی – تجلی واقعی سرویس‌های ابری اینترنتی همراه در ابعاد جهانی

 

در ادامه این رویداد Su Lie، قائم مقام بخش خدمات ابری هواوی و مدیر شرکت ایرلندی Aspiegel که خود زیرمجموعه‌ای از هواوی است، در خصوص موضوع اهمیت تعامل و همکاری در حوزه خدمات ابری تحت اینترنت موبایل در ابعاد جهانی سخنرانی کرد و به طور مفصل به توضیح درباره وضعیت خدمات ابری هواوی پرداخت.

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

Su Jie جانشین سرویس ابری گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی، مدیر شرکت ایرلندی زیرشاخه Aspiegel به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

سرویس ابری اینترنتی همراه با پوشش واقعاً جهانی!

در حال حاضر، با توجه به فروش جهانی گوشی‌های هواوی، سرویس‌های هواوی در بیش از ۱۷۰ کشور راه‌اندازی شده و تعداد مجموع کاربران استفاده کننده از حسا‌ب‌های کاربری هواوی هم با سرعت زیادی از مرز ۴۰۰ میلیون عبور کرده است. امسال، سالی کلیدی برای توسعه جهانی سرویس‌های ابری ِ همراه با ترمینال ِهواوی است. تخمین زده می‌شود که بیش از ۵۸ میلیون کاربر ثبت‌نام شده را در سراسر جهان شاهد باشیم.

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

زیرساخت سرویس ابری هواوی، جهان را پوشش داده است.

 

مدیریت واقعی سرویس‌ها؛ در سراسر جهان

به منظور مدیریت هرچه بهتر کسب و کار در ابعاد جهانی، خدمات ابری هواوی در سراسر جهان، تحت مدیریت زیرشاخه ایرلندی هواوی به نام Aspiegel قرار گرفته است. به طور همزمان، این شرکت پنج مرکز عملیاتی در دوبلین، دوبی، ژوهانسبورگ، کوالالامپور و مکزیکوسیتی داشته تا استعدادهای محلی را به منظور پشتیبانی از عملیات‌های محلی در ابعاد جهانی، گرد هم آورند.

شرکت Aspiegel برپایه ۱۵ دیتاسنتر جهانی و پلتفرم‌های توسعه‌یافته برپایه سرویس‌های ابری، سرویس‌های برآورده کننده تمام نیازها را برای توسعه‌دهندگان و شرکای جهانی، در ترکیب با امنیت سطح بالا و قابلیت‌های حفاظت از حریم خصوصی و همچنین تیم‌های سرویس‌دهی محلی در سراسر جهان قرار داده است.

 

تداوم تلاش برای ساختن اکوسیستمی جهانی

در حال حاضر، تعداد توسعه‌‌ دهندگان استفاده کننده از خدمات ابری هواوی در سراسر جهان به ۴۵۰۰۰۰ کاربر رسیده است. انتظار می‌رود میزان رشد سود توسعه‌دهندگان و شرکا در سال ۲۰۱۸ میلادی به ۱۰۰ درصد برسد. هواوی به طور رسمی برنامه ستاره درخشان (Shining Star Plan) را ارائه داده تا سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری را در هر سال برای کمک به نوآوری در سرویس‌های هوشمند توسط توسعه‌دهندگان، اختصاص دهد.

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

دریافت کنندگان عناوین بهترین شرکای هواوی

 

طرح

هدف ثابت سرویس‌های هواوی، تمرکز روی مشتریان بوده و این روح بهتر از همیشه توسط زیرشاخه Aspiegel به ارث برده و پیش رفته است. در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۸ میلادی، اتحادیه اروپا «قوانین حفاظت از اطلاعات عمومی» (GDPR) را که از آن با عنوان سختگیرانه‌ترین قوانین حفاظت از اطلاعات شخصی در تاریخ یاد می‌شود به تصویب رساند. این در حالی است که در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، سرویس ابری ترمینالی هواوی، تیم ویژه‌ای را در اروپا برای بهبود توانایی‌ در جهت پاسخگویی مثبت به کاربران، راه‌اندازی کرد. در همان سال، دریافت گواهی ایمنی CSA-STAR انجام شد و در فوریه ۲۰۱۸ میلادی، گواهی iTrustee CC EAL2 کسب شد که به طور کامل توانایی و صداقت این سرویس را در حفاظت از حریم خصوصی اطلاعات و احترام گذاشتن به اراده کاربران نشان می‌دهد.

خدمات ابری هواوی، یک راهکار جهانی و موثر

سرویس‌های ابری هواوی با بالاترین استانداردها، سازگاری دارند

 

سرویس اینترنتی همراه به واقع جهانی که هواوی روی آن تاکید دارد نه‌تنها بر پلتفرم ابری جهانی، پوشش جهانی کسب و کار و رشد پایگاه کاربری در ابعاد جهانی دلالت دارد، بلکه چشم‌انداز، ساختار و چیدمان و اکوسیستم جهانی‌سازی و همچنین عملکردها و سرویس‌های بومی شده را نیز دربر گرفته و طبیعتاً به یک سرویس‌دهی به مشتری سطح بالا در کلاس جهانی نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا