تحقق رضایتمندی کارکنان اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نهمین دیدار عمومی با کارکنان که صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد با اشاره به لزوم همدلی بیشتر کارکنان در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: تحقق رضایتمندی کارکنان اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مهندس سید مجید صدری در این دیدارها با تأکید بر نقش مهم مخابرات در توسعه ICT کشور و گسترده بودن حوزه فعالیت آن افزود: کارکنان مخابرات و کسانیکه به هر نحوی با این مجموعه ارتباط دارند و همچنین بازنشستگان گرامی شرکت باید حداکثر رضایتمندی را در فعالیت‌های خود احساس کنند تا شرکت مخابرات نیز از این همدلی و تلاش بی‌شائبه بهره‌مند شود.
گفتنی است در این دیدار جمعی از کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و بازنشستگان حضور داشتند که مهندس سید مجید صدری به‌صورت جداگانه با هریک از کارکنان دیدار و مشکلات صنفی و دغدغه‌های ایشان رسیدگی کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزاری این دیدارهای عمومی را فرصتی مغتنم برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و مسئولان شرکت با مشکلات کارکنان عنوان کرد و افزود: با توجه به بعد مسافت و محدودیت در تعداد دیدارهای عمومی در یک روز ضرورت دارد مدیران مخابرات مناطق هر هفته در دیدارهای عمومی به مشکلات کارکنان رسیدگی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا