اشتراک اینترنت سیمکارت با اپلیکیشن FoxFi

FoxFi اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید از گوشی تلفن خود به عنوان یک هات اسپات برای اشتراک گذاری اینترنت سیمکارت استفاده کنید و اتصال خود را با اطرافیان خود که دارای گوشی یا لپ‌تاپ هستند، به اشتراک بگذارید.

موبنا – هات اسپات‌ها یکی از مفیدترین بخش‌های کاربری گوشی‌های موبایل هستند که به کمک آن می‌توانید اینترنت سیم کارت خود را توسط ابزار وای‌فای با دوستان خود اشتراک بگذارید. تصور کنید که بسته‌ی اینترنتی ایرانسل، همراه اول یا رایتل را خریداری کرده‌اید و اکنون نیز در جمعی هستید که به اینترنت وای‌فای دسترسی ندارید. شما می‌توانید با فعال سازی هات اسپات، گوشی خود را به یک مودم وای‌فای همراه تبدیل کنید و اینترنت سیم کارت را، به صورت یک مودم اینترنتی به اشتراک بگذارید تا تمام گوشی‌ها و دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم هستند بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. نکته‌ی جالبی که در این امکان وجود دارد عدم محدودیت در دستگاه‌های متصل شده است؛ به طوری که می‌توانید از گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ، تا کنسول‌های بازی و … را به اینترنت اشتراک‌گذاری شده متصل کنید و از مزایای مختلفی که می‌توانید با آنلاین کردن کنسول خود به دست بیاورید بهره مند شوید. FoxFi یکی از معروف‌ترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است که بدون نیاز به روت بودن گوشی می‌تواند با مدیریت کامل روی این بخش، بالاترین بهره وری را در اختیار شما قرار دهد.

foxfi 12 0d9e8

FoxFi در اقدامی فوق‌العاده جالب قادر است تا اینترنت همراه شما را توسط بلوتوث هم به اشتراک بگذارد که این موضوع باعث شده است تا محدوده‌ی دستگاه‌های قابل اتصال به اینترنت شما، بسیار گسترده تر شود. توسط این برنامه می‌توانید روی اتصال‌ها مدیریت داشته باشید و دستگاه‌هایی که به مودم هات اسپات شما متصل شده‌اند را مشاهده کنید و به امکاناتی همچون قطع اتصال یوزرهای متصل شده دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با قرار دادن رمز عبور روی هات اسپات، از اتصال دستگاه‌های ناشناس خودداری کنید. بسته به مدل گوشی، تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به هات اسپات مختلف است و برد آن نیز به قدرت وای‌فای گوشی شما بستگی خواهد داشت. اینترنت اشتراک‌گذاری شده بین تمام کاربران تقسیم خواهد شد؛ از همین رو طبیعتا باید انتظار افت سرعت را در صورت اتصال دستگاه‌های دیگر داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

اشتراک اینترنت سیمکارت با اپلیکیشن FoxFi اشتراک اینترنت سیمکارت با اپلیکیشن FoxFi

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا